Merhabalar dostlar. Üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen hala aklımızdan silinmeyen o sapık şeyhin kız çocuğuna tacizi akıllarımızdan hala silinmedi. Kimimiz sinirlendi, kimimiz ağladı. Hatta toplumun belli kesimleri, 'idam gelsin!' dedi. Bu derece bizleri ayaklandıran bu konu hakkında ''Tarikat, Cemaat ve Türkiye Gerçekleri'' başlıklı bir Bence yazmayı uygun gördüm.
Peygamber kendine 'efendim' dedirtmezdi

Bir gün bizim peygamberimize 'Seyyidinâ seyyidinâ' yani 'Efendim efendim' diye sesleniyorlar. Bir oluyor, iki oluyor üç oluyor en son peygamberimiz: 'Bana efendi demeyin. Efendi yalnızca Allah'tır. Başka kimsenin efendilik hak ve etkisi yoktur.' diye karşılık veriyor.
Her birinin 40 tane adamı var siyasetten, spora...

Bu gibi insanların amaçları nedir? Orada 3-5 defa yatıp kalkmakla defter sizce kapanır mı? ''Feveylun Lil Musallin'' diyen Kur-an'dır ben değilim. Ne demektir?
dini yalanlayanı görüyorsun değil mi?
işte o, yetimi itip kakar.
miskini doyurmaya teşvik etmez.
vay haline salat edenlerin = "vay o namaz kılanların haline" (feveylun lil musallin)
ki onlar salatlarında gaflettelerdir...
onlar gösteriş yapanlardır.
ve küçük, basit, sıradan yardımı bile esirgerler.
Şimdi bu "vay o namaz kılanların haline" lafını Hz. Ali, Hz. Ebubekir, Hz. Osman, Hz. Ömer için mi diyor? Bu insanlar peygamber terbiyesinden geçmiş. Yukarıda örneklendirdim. Peygamber kendisine efendi denilmesinden rahatsız! Neden rahatsız? Çünkü bu efendi lafının nerelere tırmanacağını kendi de görüyor. Bunu diyen bir peygamberin ümmeti neden böyle yapıyor? Kimdir bunlar?
Kürek gibi elleri herkesin ağzında

Elini öpüyorlar adamın. Şu kubbenin altında Hz. Peygamberin elinden daha öpülesi bir el olabilir mi? Peygamber bile benim elimi ha bire öpmeyin demiş. Bunu acem bizans krallarına yaptılar ve onları ilahlaştırdılar diyor. Allahu ekber Kebira, [Allah büyüklerin en büyüğüdür] Velhamdülillahi Kesira (Allah'a olan hamdimiz çoktur). Kim diyor bunu? Kendinize gelin. Allah'tan belanızı mı istiyorsunuz yani? Kendinize gelin...
''Konuşma böyle bir gün akıp giderken...''

Bir gün konuşma sırasında Peygamber efendimiz soruları cevaplarken sahabilerden birisi: ''konuşma böyle akıp giderken olur ki inşallah ve inşikte'' diyor. Yani bunun meali ''sen ve Allah isterse olur.'' demektir. Kaynağın notuna göre peygamberimizin en celallendiği anlardan bir tanesi. Karşılık aynı şu manada 'kardeşim ne demek sen ve Allah isterse olur? Beni şirk aleti yapma, sadece inşallah de.' diyor. Şimdi bu adamlar ne diyor? Al şu tesbihi, al şu resmi git bir tenhada buna sığın, şu kelimeyi şu kadar çek isteklerini sırala. Altına Ebu Leheb imzası atsanız kimse yadırgamaz. MÜSEYLİMETÜLKEZZÂB imzası atsanız kimse yadırgamaz. Bunlar kafir midir yoksa müslüman mıdır?
"Yalnız sana ibadet eder ve yalnız senden yardım dileriz"

''iyyake nabudü ve iyyake nestain''. Fatiha'yı her rekatta okuyoruz. Demek ki bu namaz kılmak, Fatiha'yı her rekatta okumak işin fotoğraf/resim kısmıymış. Ruh kısmı nerededir? Allah'ın dışında kutsiyet verilmiş hiç bir varlık kalmayacak insanın içinde. Tevhid budur işte dostlarım. Sakalı ve sarığı varsa zaten bitti. Sakal ve sarık Allah'ın alameti olmuş.
Yan tarafta da türbe ziyareti var

Bir 15 dakika da orda nevi şahsına münhasır bir ibadet sergiliyor. Sorsan 'ziyaret ettim' diyecek. Allah'ın avlusuna birilerini defin etme hakkını kim verdi? Mabetle mezarlığı yan yana getirirsen bunun adı Şintoizm olur. Araştırmaktan çekinmeyiniz. Burada kılınan namazlar yukarıda bahsettiğim Fatiha'nın anlamının çıktığı namazlardan değildir!
''İhdinas sıratel mustakim''

''Dosdoğru giden yola ilet bizi...'' demek değil mi? Yalnız sana ibadet eder yalnız senden yardım dileriz demiştik yukarda. Bu aksaklıklara mahal verirseniz eğer devamında da 'Canın Cehenneme!' nidaları gelir. Sen bana layıkıyla ibadet ettin mi diye soracak Allah. Dosdoğru yola mı gittin şeyhine mi gittin? Yat kalk 50 metreye bir cami yaptır. Peygamber de bunu görmüş ve zamanında ''Kıyamet yaklaştığı zaman camilerin sayısı artacak ve görkemli hale gelecek.'' demiştir. Sadaka men natak. Allah bizi doğru yola iletenlerden eylesin :)

Esen kalın...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer