Küçük bir aile... Dört kişilik.
Bir anne, bir baba ve iki çocuk.
Bu ailede iletişim yoktu. Eşler kendi aralarında konuşmazlardı. Ne sorunları, ne de gündelik konuları. Bir evde farklı yaşamlar misali.

Sevgi sözcükleri yok..Tartışma yok. Konuşmak yok. Birbirlerinin neye ihtiyacı olduklarından haberleri bile yok.
Neye üzüldüklerini ya da neye sevindikleri bilmeyen eşler... Konuşmaları küslükle biten bir ortam.

Ve böyle ortamda büyüyen iki çocuk.. Ailenin, eş kavramının yanlış şekilde öğrenen küçük bireyler..Geleceğin anne ve baba adayları.Gördükleri aile,arkadaşlarının ailesinden farklı.Babalar farklı,anneler farklı..Hayatlar farklı.
Onlara göre evlilik küslük demek.Baba,anne demek birlik değil de ayrılık demek..

Aynı evde farklı iki yaşam, hayat.. Babanın hayatı,annenin evlatları ile olan hayatı..Ve böyle bir ortamda yetişen çocuklar..Onların gelecekteki aileye bakışları..Karşı cinse olan güvenleri..
Ve böyle yıllarca süren bir evlilik.. Eşlerin mutlu olmadığı bir beraberlik..Ve zamanla eşlerin birbirine tahammülünün kalmayışı.Ve sonra...
Sonrası.. Sizin hayal gücünüze bırakıyorum.Sizce nasıl bir son olmuştur varın siz karar verin.
Böyle bir ailede yetişen çocukların karakterini,hayata bakışını nasıldır siz karar verin.
Umarım güzel bir Bence olmuştur.
Bir başka Bence'de görüşmek dileğiyle.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar