Selamm :D Ben TV başında sabah akşam oturup hamburgere kafa atan 500 kg ay adam. Nası gidiyor bakalım? Bugün sizlerle beraber toplumda sevilmeyen karakterleri inceleyeceğiz. Başlayalım:
Bencil insanlar

Hayatta her zaman kendisinden başka kimseyi düşünmeyen ve sizlerin sıkıntılarını dertlerini bir an olsun dinlemeyen insanlardır. Ne kadar çabalarsanız çabalayın onları değiştiremezsiniz. Sizi dinlemezler ve en önemlisi kendi zevkleri uğruna sizlere her türlü hainliği yapabilirler. Kalp kırmak onların işidir çünkü empati yapıp sizlerin neler hissettiğini önemsemez.
Egoist insanlar

Egoist yani kısaca her şeyi en iyi ben bilirim her şeyin en iyisi benim diye ortalıkta dolaşan insanlardır. Egoları dağlar kadar olmuştur ve kimsenin duygularını düşüncelerini önemsemezler. Aynı zamanda ego balonlarının patlatılmasına da tahammülleri yoktur. Lider gözükürler ama aslında hiçbir şeyin lideri konumunda olacak insanlar değillerdir. Mütevazi insanlardan nefret ederler.
Yalancı insanlar

Nerede doğru nerede yanlış söyleyeceğini bilemediğiniz bu insanlardan uzak durmanız sizin her daim faydanıza olacaktır çünkü bu kimseler sizlerin hem sinirlerini bozar hem de nerede ne yapacakları belli değildir. Vermiş oldukları sözleri hiçbir zaman tutmazlar. Tutmadıkları sözleri çok çabuk unuturlar ve en son o kadar çok yalan söylerler ki en son kendi yalanlarına bile inanabilirler.
Küfürbaz insanlar

İki lafından birisi küfürdür bu yüzden onlara saygısız da diyebiliriz. Oturup 5 dakika muhabbeti çekilmeyen bu insanlar her zaman hayatta yaşadıkları zorluklar karşısında sabretmeyip insanların kalbini kırmaya yönelik hareket ederler. Küfür onlar için artık günlük hayatta kullanım dillerine yerleşmiş bir jargondur. Dışarıdan ne kadar itici göründüklerini bilmedikleri için kendini cool sananlar bile vardır.
Cimri/Paragöz insanlar

Herkesin malı kıymetli ama onun malı daha kıymetli. Kimseye paylaşım yapmaz her zaman kendi yemek ister. Kendi yemiş olduğu şeyleri başkasıyla paylaşmaktan nefret eder. Parası değerlidir bu yüzden dar zamanda yanına koşan hiçbir dostuna borç para vermez. Yapmış olduğu iyiliği günlerce konuşabilir. Parası olan konuşur anlayışını hayatında benimser bu yüzden bu tip insanlar her zaman çok konuşur çünkü kendisinde menfaatinizin olduğunu düşünür. Paranın aşkı sevgiyi mutluluğu ve diğer her şeyi satın alabileceğini düşünen insandır. Hiçbir zaman mutlu değildir.
Sürekli eleştiren insanlar

Henüz en kötüsüne hazır değildiniz ama bu tip insanlar her türlü başarınızı başınıza kakmakta üstündür. Her ne yaparsanız yapın ne kadar kusursuz olursa olsun her şeyle dalga geçip illa kusur bulup yaptığınız işleri eleştireceklerdir. Belki işinizi belki hayatınızı belki karakterinizi. Ama her zaman için onları dinleyen insanların olmadığını düşünürsek aslında kendileri çalıp kendileri oynuyor haberleri yok diyebiliriz :)

Bu bencemizin sonuna geldik devamının gelmesini isteyenler bencenin altına görüşlerini bildirebilir, esen kalın :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
İnsan çok enteresan bir varlık ne yapıcağına akıl sır ermez. İnsan dünya gibidir keşfedilecek yerleri vardır kimi yeri ıssız kimi sıcak kimi soğuk.
Aynen oyle topluca hepsini bir çöp posetin koyup atalım çöpe keşkem öyle birşey olsa.
Bu tipleri bir odaya koyun ve kapıyı kilitleyin. Ardından seyreyleyin gümbürtüyü :)
Bir b*k olmadığı halde insan yerine konup kıçı koklananlar..
Aynen öyle. Ellerine sağlık.
Küfurbazlık duruma göre, sempatik küfürbazlar da var😁
Bencil insanları çöpe atasım var ama poşete yazık 😬
Iki yuzlu insanalrdan nefret ederm bugün güzel konuşan yarın kıskançlıktan ne soyledigini blmeyen
Bencil ve paragöz insanlar çok tehlikeli oluyor. Uzak durmak lazım.
Gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş... Emeğine sağlık...
😂😂😂😝😝😝😝 pis şiskooo şisko damacana adam😝😝
Benimm asljkd
Şişkoo git kilo ver seni hic bir kiz istemes 😝😝😝😝😝😝😜
İstemesin lajksd
Ev de kaldin sisko ayi😝😜😜
Yaşasın laskjd
Seni alirim ben merak etme sisko😜😜😜😜😝😝😝😝😝
Yok sağol aslkjd
Takip atsana sen😎
Bencil insanlardan nefret ediyorum ✂️
Aynen Demir beyy
@PerriCarol demir kim be jsjsjxd
Ah be Mehmet, Atmacaydın sen noldu kiiii😂❤
Kartal oldum 😂😂
cimri ve aslında hepside. . .
Bence en kötüsü paragöz olanlar..
Eline sağlık güzel bence
Bencil insanlardan nefret ediyorum
Okurken dahi sinir oldum diyebiliriz
Gayet guzel olmus ellerine saglik
Egoist ve yalancılardan en çok gına geldi.
sevilen insanlar kimler. Onu öğrenirsem iyi olur
Benim çevremde de vardı hepsini skt çaldım
Biri de sen mesela!
Olabilir beni sevmek zorunda değilsiniz kimseye bu zamana kadar kötülüğüm dokunmadı
Hala böyle düşünmen garip
Tamam söyle o zaman
Vicdan ve Merhametsiz insanlar
Şişko cimri👻
Aynen benden uzak dursunlar
Maskedeki adam değil mi o
Evet katılıyorum
eline sağlık güzel olmuş
Surekli eleştiren insanlar dan nefret ediyorum
Bencil insanlar
Paranoyak bencil
eletren ınsanlar
eleştiren ınsanlar
Bencil egoist demek
Güzel 👍