Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

Malum hafta sonu. Üstelik cumartesi. Bir de yetmezmiş gibi cumartesi akşamı. Alkol almayı seven ama hafta içi çalışıp bu zevki hafta sonuna bırakan güruh için önemli bir akşam. Zira mevzu tamamen ruhsal, keyifsel, belki de dertsel. Bunu ancak o masada oturan efkarlı gönüller bilir. Yani demem o ki zaman zaman alkol almak insanı iyi hissettirir. Elbette her şeyde olduğu gibi ölçülü olmak gerekir. Dağıtmamak, kontrolü kaybetmemek ve komik duruma düşmemek gerekir. Onunda bir adabı, kültürü vardır çünkü. Vardır var olmasına da Allah'ın yarattığı en özel varlık olan biz adem oğulları için vardır. Hayvanlar alemi için değil. :)

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

'Ne sen Leyla'sın ne de ben mecnun. Ne sen yorgun ne de ben yorgun. Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu' ...diyen bir Ahmet Kaya şarkısının verdiği o hüzünlü duygularla oturulan masada bu kez hayvan dostlarımız olsa, acaba neler olurdu. Elbette bir masa da değilse de hal ve tavırları bize gerçek manada 'Akşamdan kalma' duygusunu veren birbirinden ilginç, komik dostlarımızın halleri var bugün KizlarSoruyor'da.

Dertler derya olmuş ise başlayalım o halde :)

1-) "Alka Seltzer olması lazım bir yerlerde. Nereye koydum acaba?"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

Bir sağlık çalışanı olarak şöyle anlatabilirim. Bilenler zaten bilir de bilmeyenler için; bir tabletinde 325 mg asetilsalisalisilik asit, 965 mg sitril asit, 1625 mg sodyum bikarbonat, tatlandırıcı olarak sakkarin sodyum ve koroyu olarak ta sodyum benzoat içeren bir ilaç. Yani efendim kısaca akşamdan kalanlar için kurtarıcı bir ilaç. Bu kedi ise kayık bir gözü, 'ben neredeyim' edasında duruşu ve yamulan kulağıyla tam bir Alka Seltzerlik vaka. :)

2-) "Bana bulaşmayın. Hala ayılamadım ben."

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

Aynen öyle demiyor mu sizce de :)

3-) "Kanka ben daha ayılamadım"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

Zürafa dostumuz ölçüyü baya fazla fazla kaçırmış gibi duruyor.

4-) "Gözlerim kan çanağına dönmüş. Ağzım çamur gibi. Bir bardak su verin oğlum bana"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

5-) "Yok yok. O son bardağı içmeyecektik"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

6-) "Arkadaşlar durun yüzümü yıkayayım. Kendime gelirim"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

7-) "Ulan dün nasıl içtiysek hala gözüm seğiriyor"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

8-) "Abi bir daha bu kadar içmeyeceğim"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

9-) "Aman Allah'ım dün Selin'in üstüne kustum. Offf"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

10-) "O kız buraya gelecek"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

11-) "Abi ben çok fenayım. Kusucam galiba"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

12-) "Bir daha kutlamak mı? Tövbeler olsun"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

13-) "Dün gece ne oldu yaa"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

14-) "Bu son bardak sarhoş bey. Pardon garson bey. Ne sen mecnunsuuun, ne de ben leylaaaa"

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

15-) "Yok ya ben iyiyim. Saçmalama iyiyim işte. Kapı nerdeydi?

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

16-) "Saat 5 mi? Hadi yaa... Akşam olmuş."

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

17-) "Bitirdin beni Zeliha..."

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

18-) "Dur şuna bir mesaj atayım..."

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz

Gülmekte var ağlamakta bu hayatta. Acının dibine vurmakta var, mutluluktan ağlamakta. Hatta ağlanacak halimize gülmekte var. Var da var olmasına, hepimizin yaptığı aslında önünü göremediğimiz bir kısır döngü hayatı en iyi şekilde yaşamaya çalışmak... Bugünde KizlarSoruyor'da birbirinden sevimli hayvan dostlarımız eğer insanoğluna özel 'akşamdan kalma' durumu yaşasaydı nasıl olurdu diye masaya yatırdım. Sonuç; ben yazarken eğlendim. Umarım sizde sevmişsinizdir. :)

"Mey biter, saki kalır. Her renk solar haki kalır. İlim insanın cehlini alsa da, hamurunda varsa eşeklik; baki kalır" demiş vakti zamanında Fuzuli. Aslında çokra fuzuli olmayan bir sözünde. Mey biter saki kalırsa şayet gitme vaktinde;

Garson. Hayalleri iptal et. Kalkıyoruz Haydi Abbas, vakit tamam.

Sevgiyle...

Onları Hiç Böyle Görmediniz: Eğlenceyi Abartıp Akşamdan Kalan 18 Hayvan Dostumuz
Cevapla