Bakalım biz kadınlar siz erkekler hakkında merak ettiğimiz ama cevabını bulamadığımız sorular neymiş... Yani siz de cevap verseydiniz biz de merak etmezdik değil mi? Ne var yani cevap verseydiniz?🤔😆😆
💣Biz kadınlar destan kadar mesaj yazarken siz beyler neden sadece 'OK' ya da emoji ile karşılık varıyorsunuz?

Yahu insan az da olsa bir iki cümle yazar değil mi?😒 Sonra neden trip atmalar diyorsunuz.💥
💣Neden kendinizi kasmadan 'Seni Seviyorum' demiyorsunuz?

Biz demedik mi "Beni sevmiyor musun?" demeyin o zaman. Tamam herkesin kişiliği faklıdır.İma etseniz bile biz kadınlar çakarız. O yüzden no sıkıntı.😉😉
💣Yanınızda Eşiniz/Sevdiğiniz varken neden başka hatunları dikizliyorsunuz?

Herkes demiyoruz. Lakin yapanlarınız da yok değil yani. O zaman geçireceksin dirseği💪 boşluğa bak bakayım o gözler nasıl bakıyor.💥💫
💣Kendi eski sevgilileriniz sorun değilken neden bizimkiler sorun oluyor?

Hı hı hı nedennn? Biz kıskandık mı 'hepsi geçmişte kaldı. Onu sevseydim onunla olurdum. Ama değilim. Demek ki seni seviyorum'. Yersek tabi..😒😒😡
💣Erkek arkadaşlarınızla neler konuşuyorsunuz?

👂👂👂 Neler konuşuyorsunuz? Yoksa bizleri mi çekiştiriyorsunuz?👀
💣Ağlamak sizin için neden zayıflık göstergesi oluyor?

Hepimiz insanız. Üzüntülü zamanlarımız olabilir. Ağlamak insanı rahatlatır. Ama neden sizin için zayıflık olur?
Bizler sorduk. Cevaplarınızı bekleriz. Başka bir Bence'de görüşmek ümidiyle efemmm.🤗🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar