Doğanın katili ve dostu aynı tür

Doğayı korumak, doğal yaşam, korumak, korumak, korumak diye bağırıp dursak da elimizden geldiği kadar doğaya sahip çıksak da her geçen gün kirlenen dünyanın katili yine bizleriz... Bazen boş bulunmak bazen çıkarlarımız bazen düşüncesizlik bazen aç gözlülük bazen hatalarımız bazen hırslarımız sebebiyle doğaya ve diğer canlılara çok zarar veriyoruz.
Zararın küçüğü yoktur

Bizim hiç önemsemediğimiz basit minicik bir konu, bir obje doğa için kocaman bir sorun oluveriyor. Zararın zararlının küçüğü olmaz
Güzel olanı bozmak insana has

Tabiatta güzel olan bir şeyi bozmak sadece insan eli ile mümkün olabiliyor. İnsan bazen farkında olmasa da...
Değersiz çöpler değerlerimizi yok eder

İnsan kendisi için hiç bir ekonomik değeri olmayan şeyleri doğa ile neden hunharca paylaşır anlamış değilim. İnsan için değersiz şeyler bazen doğa için çok acımasız olabiliyor.
Doğayı üzmek

Maalesef ki insanların düşünmeden, farkında olmadan yaptığı şeyler doğanın mutluluğunu bozuyor.
Düşüncesizlik acı verir

Düşüncesizce davranmak hiç hesaba katmamak belki insan için anlamsız gibi dursa da doğa için çok hazin.
Doğa hırsız değildir

Doğa hırsız değildir, çalmayı bilmez, hep vermek için çalışıyor. Onu bozan insanın iyiliğini düşünür sadece.
Ava giden avlanır!

Bu savaşın galibi eninde sonunda doğa olacak doğa asla kaybetmez insana bedel ödetir.
Yasalara uymak zorundayız

Doğayı korumak adına birçok yasa çıkartılmış ve birçok uluslararası karar var. Kararlara uymak doğayı ve insanı daha güvenli hale getirecek
Zararlı olan güçlüdür

Öyle garip bir denge var ki zararlı olan şeyler daha güçlü zarar vermek isteyen daha güçlü oluyor.
Zarar vermek çok daha ucuz

Doğaya zarar vermek o kadar ucuz ki 1 liralık kibritle milyarlık ormanları yakabilirsiniz...
Doğaya kasıt insanlığa ihanet

Doğaya kastetmek insanlık için yapılacak kötü şeylerin başında.
Doğaya zulüm insanlığa zulümdür

Ve en nihayetinde asıl zarar görecek olan insandır, insanlıktır. Büyük bir felakete doğru adım adım ilerlemekteyiz.
Doğa için maliyetten kaçılmaz

Doğaya karşı yapılacak iyi şeylerin maliyeti asla fazla değildir, insanlık geleceği için para harcayamazsa geleceğini kaybeder.
Doğa geri verir

Doğa insandan aldığını geri verir; iyi şeyleri iyi olarak, kötü şeyleri kötü olarak geri verir.
Yaşamak için önce doğa

Yaşamak için öncelikle doğaya, doğanın enerjisine ihtiyacımız olduğunu unutmamalıyız, doğal hayatı kendimiz gibi görmeliyiz doğa evimizin bahçesi doğada yaşayan canlılar bahçemizin neşesi...
Doğa sevgiyle yaşar

Doğayı severseniz doğa da sizi çok sever.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar