10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Tarihi araştırmanın yalnızca kitap okumaktan geçmediğini anlayan Sarah ve Gabriel çifti, ilginç bir işe imza atmış: 19. yüzyılı yaşamışlar!

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Normal bir çifttiler aslında, yolda gördüğünüz herhangi bir çiftten farkları yoktu.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Yine de içlerinde hep "vintage" zamanların aşkını yaşıyorlardı. Bir gün Gabriel, Sarah'a hediye olarak korse aldı ve bu onların değişimi için tetikleyici oldu.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Bu olaydan 1 sene sonra, 1888'de inşa edilmiş bir evi satın aldılar.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Tabii ev günümüze göre restore edilmişti ama onlar bunu kullanmadı. Buzdolabını çıkardılar, elektrik kullanmıyorlar, soğuk zamanlarda ise gaz yağını kullanmaya başladılar.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Cep telefonu kullanmıyorlar, araba kullanmıyorlar. Sarah 1880'lerden 3 tekerlekli bisiklet ve Gabriel de garip tipli bir bisiklet kullanıyor. :)

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Bizim şu an aşırı alıştığımız mikrodalga fırın, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi gibi eşyaları da kullanmayan çift, her işi elleriyle yapıyor. Giyinişleri bile retro. <3

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Aksesuarları bile şimdi hiçbir yerde göremeyeceklerimizden.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Fırın olarak tam da bu görseldekini kullanıyorlar. :) Çok eskiden kullanılan aletleri kullanmaya da devam ediyorlar.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Okuyor ve yazıyorlar, tüm günlerini bu aktiviteye harcıyorlar. Hayalim galiba... <3

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Eski kuralları da uyguluyorlar tabii ki, selam vermeden geçilir mi...

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Ben tam anlamıyla bayıldım, teknoloji devrinde teknolojisiz yaşamak her yiğidin harcı değil neticede.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Eskiyi tamamen canlandıramayacaklarını ve bunun zaten imkansız olduğunu söylüyorlar. Oldukları kişiyi eskiye taşımışlar sadece.

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!

Ne düşünüyorsunuz, çok tatlı değiller mi?

10 Yıldır Victoria Dönemindeymiş Gibi Yaşayan Tarih Kokulu Güzel Çift!
Cevapla