Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Ne güzeldi çocukluğumuz; atariden öte teknoloji nedir bilmez, taso ve beybiletlerimizi kapıştırırdık. Sıcak kanlı bakkal amcamız para üstü yerine cino verirdi. Camdan sarkan AyşTeyze ekmek almaya gönderir, oyunu yarıda kesmek zorunda kalırdık. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim, biz 2000'liler son nesildik. Bizden sonrakiler teknoloji bağımlısı haline döndü. Neyse, Bence'me geçmeden önce usulca şu şarkıyı açın:

Sokak oyunları

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Akşama kadar sokakta oynadığımız yıllar, annelerimiz eve zorla sokardı. Çünkü çocuktuk, oynamak istiyorduk. Evlere geçip PUBG oynamazdık, Instagram'dan gönderilere bakma gibi bir şansımız yoktu. :)

Abur cuburlar

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Annem iki lira verirdi, tüm bakkalı satın alıp çıkardım. O zamanlar paramız değerliydi, hem ürünler ucuzdu. Bakkal amca para üstü yerine sakız ya da cino verirdi. Ben cinoyu tercih edenlerden oluyorum. :)

Atari

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

''Oğlum yeter! Televizyon bozulacak'' duymaktan çekindiğim cümleydi. Çünkü, yeter bu kadar kapat anlamına gelirdi. Her hafta bir arkadaşın evinde toplanır ateri oynardık. Ne güzel günlerdi be!

Diziler

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Birbirinden güzel Yeşilcam tadında dizilerimiz vardı. Teknoloji geliştikçe o samimiyetten uzaklaştılar, dizi izlemez hale geldik. Çarli, Memoli, Deli Yürek ve dahası unutulur mu? :)

Kontörün yoksa çağrı at

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Türkçe'yi katlettiğimiz yıllar. Kontör çok gitmesin diye kısa kısa konuştuğumuz, SMS atarken sesli harfleri kullanmadığımız dönemler. 3310 tuğla kadar dayanıklı, kontörler ise pammık şeker kıvamındaydı.

Ve MSN

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!

Çeşitli çıkartmaların bulunduğu, durum yerine ileti yazdığımız, birbirimize titreşimler gönderdiğimiz MSN unutulur mu? Hiç unutmam, arkadaşım rastgele kız hotmailleri sallar, sohbet ederdi. Güzel günlerdi be. Özledim!

Keyifle hazırladığım kısa benceyi beğenmenizi umuyorum. Okumayı istediğiniz Benceleri görüş altında belirtirseniz üzerine çalışırım.

Nostalji Durağı: 90 Kuşağından Sonraki Son Nesil 2000'liler!
Cevapla