1 hafta çıkmaz o koku iyi düşünmek lazım

İyi düşünmek lazım, her sevgili bunu hak etmeyebilir.
Ne sayıklaması yahu?

Biz sadece horluyoruz, sayıklamak bize göre değil.
İşimiz zor beyler

Ölçüp, tartıp, iyi düşünmek lazım beyler. Buna değer mi?
Bir düğün 80-90 bin mi?

Yuh o kadar enayi miyiz canım! Sanırım ömür boyu evde kalacağım, annem turşumu yapar artık. :)
Hmm, düşündürücü

Ben olaya hiç bu yönden bakmamıştım, vazgeçtim evlenmiyorum.
Gerek var mıydı cidden yahu?

Şimdi kendimi sorgulamaya başladım, gerek olmayabilir.
Keşke sadece perde asmak olsa

Perde asarken kolun ağrısını en iyi biz biliriz de, iş keşke perde asmakla bitse. Bunun yanında ekstrası da var, dış camları silmek. :/ Annemden biraz tecrübeliyim de bu konuda.
İşiniz zor kızlar

Beğenirler canım, tek derdiniz bu olsun. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar