Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

Ayrılık sonrası şiddete maruz kalmamak için neler yapılabilir?

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

Günümüz "kadınlara yönelik cinayetlere" bakıldığında çoğunun arkasında ayrılık yatıyor. Genç aşıkların ayrılıkları sonrası kızların şiddete maruz kalması, hatta öldürülmesi. Şu haberi görmüşsünüzdür: "Kız Arkadaşının Yüzüne Yanıcı Madde Atarak Yaraladı"

Bu ve benzeri durumları belki kendi ellerimle durduramıyorum ve çok üzülüyorum ama az da olsa fikirlerimi paylaşarak sizlere bir faydam dokunması açısından bu yazıyı ele almayı boynuma borç biliyorum.

Arkadaşım! Sana nacizane tavsiyelerim:

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

❤️ Karşındaki seni kışkırtacaktır. Sakin kalmaya devam et!

❤️Ona karşı cevapların kararlı ve kısa olsun. Yapabilirsen ufak bir tebessüm bile yeterli ama dostça!

❤️Mesajlarını veya profilini sosyal sayfalarda engelle.

❤️Numarasını engelle.

❤️Arkadaşlarıyla ve kendi kankilerinle onun hakkında konuşma.

❤️Eğer ısrarcıysa, hele de buluşmak istiyorsa son kez; ona çok meşgul olduğunu söyle! ☢️

❤️Diğer insanlara gereksiz anlatımlarda bulunarak kendini anlaşılmazlığa sürükleme.

Ayrılık acı verici olabilir. Sana geri dönmek istediğine inanabilirsin, ama gerçek çok farklı olabilir. Böyle bir adam intikam almak istiyordur belki de, çünkü ona göre yanlış bir şey yaptın ayrılarak; egosuna zarar verdin ya da seni kafesleyemedi.❤️⚠️

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

Baskın erkekler böyledir, her sözünü dinlemeyen bağımsız kadınları küçük düşürmek isterler.

❤️Ego ve romantizm arasında bir çizgi çizmen gerekir. Sana geri dönmek isterse ilk başta özür dileyecektir. Sana çiçek yollayacak, seninle güzel konuşacak ve yalnız kalmak isteyecektir. DİKKATLİ OL!

Diğer mesele..

Sana nispet yapacaktır başka kızlara giderek; geri dönmen için.. ALDANMA!

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

❤️⚠️Ayrıldıktan kısa bir süre sonra başka ilişkilere atlayan erkekler sadece aptal bir oyuncudur. Ya da ağlamak için omzuna ihtiyacı olduğunda gelemeyecek kadar güvensizdir; kırdığını çok iyi biliyor çünkü..

❤️Yapabileceğin şey, şu anki kız arkadaşı ile bir çekememezlik durumuna girmemektir. YAPMA! Seninle hiçbir alakası bile yok o kızın. O kız şimdi onun olsa bile, bu adamın nasıl bir karakter olduğunu elbet o kız da görecektir.

Son diyeceğim şey;

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?

Bu Bence'm, cinsiyetçiliği savunan bir paylaşım değildir.

Normal ve gerekli bir ayrılık sonrası olgun davranamayan erkeklere ufak bir dokundurma yapmak istedim sadece..📌

Kadınları baş tacı yapan erkekleri bu konunun dışında tutuyorum 🙏 Ne güzel erkek onlar!

Hatalı bir görüşüm varsa güzel bir üslupla uyarabilirsin, teşekkürler ❤️

Ayrılık Sonrası Olgun Davranamayan Erkeklere Tutumunuz Ne Olmalı?
Cevapla