Ayrılık sonrası şiddete maruz kalmamak için neler yapılabilir?

Günümüz "kadınlara yönelik cinayetlere" bakıldığında çoğunun arkasında ayrılık yatıyor. Genç aşıkların ayrılıkları sonrası kızların şiddete maruz kalması, hatta öldürülmesi. Şu haberi görmüşsünüzdür: "Kız Arkadaşının Yüzüne Yanıcı Madde Atarak Yaraladı"
Bu ve benzeri durumları belki kendi ellerimle durduramıyorum ve çok üzülüyorum ama az da olsa fikirlerimi paylaşarak sizlere bir faydam dokunması açısından bu yazıyı ele almayı boynuma borç biliyorum.
Arkadaşım! Sana nacizane tavsiyelerim:

❤️ Karşındaki seni kışkırtacaktır. Sakin kalmaya devam et!
❤️Ona karşı cevapların kararlı ve kısa olsun. Yapabilirsen ufak bir tebessüm bile yeterli ama dostça!
❤️Mesajlarını veya profilini sosyal sayfalarda engelle.
❤️Numarasını engelle.
❤️Arkadaşlarıyla ve kendi kankilerinle onun hakkında konuşma.
❤️Eğer ısrarcıysa, hele de buluşmak istiyorsa son kez; ona çok meşgul olduğunu söyle! ☢️
❤️Diğer insanlara gereksiz anlatımlarda bulunarak kendini anlaşılmazlığa sürükleme.
Ayrılık acı verici olabilir. Sana geri dönmek istediğine inanabilirsin, ama gerçek çok farklı olabilir. Böyle bir adam intikam almak istiyordur belki de, çünkü ona göre yanlış bir şey yaptın ayrılarak; egosuna zarar verdin ya da seni kafesleyemedi.❤️⚠️

Baskın erkekler böyledir, her sözünü dinlemeyen bağımsız kadınları küçük düşürmek isterler.
❤️Ego ve romantizm arasında bir çizgi çizmen gerekir. Sana geri dönmek isterse ilk başta özür dileyecektir. Sana çiçek yollayacak, seninle güzel konuşacak ve yalnız kalmak isteyecektir. DİKKATLİ OL!
Diğer mesele..
Sana nispet yapacaktır başka kızlara giderek; geri dönmen için.. ALDANMA!

❤️⚠️Ayrıldıktan kısa bir süre sonra başka ilişkilere atlayan erkekler sadece aptal bir oyuncudur. Ya da ağlamak için omzuna ihtiyacı olduğunda gelemeyecek kadar güvensizdir; kırdığını çok iyi biliyor çünkü..
❤️Yapabileceğin şey, şu anki kız arkadaşı ile bir çekememezlik durumuna girmemektir. YAPMA! Seninle hiçbir alakası bile yok o kızın. O kız şimdi onun olsa bile, bu adamın nasıl bir karakter olduğunu elbet o kız da görecektir.
Son diyeceğim şey;

Bu Bence'm, cinsiyetçiliği savunan bir paylaşım değildir.
Normal ve gerekli bir ayrılık sonrası olgun davranamayan erkeklere ufak bir dokundurma yapmak istedim sadece..📌
Kadınları baş tacı yapan erkekleri bu konunun dışında tutuyorum 🙏 Ne güzel erkek onlar!
Hatalı bir görüşüm varsa güzel bir üslupla uyarabilirsin, teşekkürler ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar