Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Öyle bir devirdeyiz ki içimizde tahmin edemeyeceğimiz kadar vicdansız, merhametsiz, gözü doymayan, en yakınındaki insanların bile mutluluğunu istemeyen kişilerle yaşıyoruz.

Bence'me bu görselle başlamak istiyorum ☺️
Bence'me bu görselle başlamak istiyorum ☺️

Dünya sevgi üzerine kurulmuş, eşimizi, annemizi, babamızı, ağabeyimizi, ablamızı, çocuğumuzu, belki arabamızı ya da eskimiş ama atmaya kıyamadığımız bir çift ayakkabımızı seviyoruz. Kiminden karşılık görüyor kiminden göremiyoruz 😊 Peki ya hayvanlar? Onları da seviyor muyuz?

Hayvan seviyorum demek için illa ona dokunmak zorunda değilsin. Onunla aynı evde yaşamak zorunda da değilsin. Dokunmadan, uzaktan da sevmek sevgi değil midir?

Hem küçük bir kalbi sevindirmek hem gerçek sevgiyi hissedip sevinmek, hem de sevap kazanmaya ne dersin?

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Hayvanlar öyle dost olur ki insana bazen insanlığından utanırsın. Gazetelerde haberlerde görüyoruz hayvanların dostluk hikayesini🙂

Ama ülkemizde son yıllarda o kadar vahşice olaylar olmaya başladı ki! Nasıl bir insan suçsuz, günahsız, ağzı dili olmayan küçük bir cana kıyabilir ki? O insan insan mıdır? Hayvan cinayetleri, tecavüz vakaları...

Biz ''Dağlara taşlara buğday serpin de Müslüman ülkede kuşlar aç kalmasın" diyen, kedisi eteğinin ucunda uyuduğu için eteğini kesip kalkan Peygamberlerin soyundan geliyoruz. Diğer caniler bu soydan olamaz. Kendimizi onlardan ayırmak çok zor değil.😊😊

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Günde o kadar ekmek, yemek çöpe gidiyor. Onları sokaktaki küçük dostlarımıza verip sevindirmek ve sevinmek nasıl da güzel değil mi? Emin ol o anda kalbindeki sıcaklığı hissedeceksin.

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Onlar senden köfteler, börekler, çörekler istemez. Sadece bir parça ekmek. Bu o kadar zor olmasa gerek.😊

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Ama şunu da unutmamalıyız ki sadece evcil dostlarımız değil, sokaktaki dostlarımız da hasta oluyor.

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Lütfen bozulmuş gıdaları vermeyelim. O aç olduğu için onu yemek zorunda kalır ve sen de zararı olmadığını düşünürsün, sonra o hasta olabilir.

Sokak hayvanı sadece kediler ve köpekler değildir, kuşlar, karıncalar, diğer böcekler ve sokakta yaşayan tüm canlılar da sokak hayvanı. Onlar da yemeye ve içmeye ihtiyaç duyarlar.😊

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Lütfen evimizin, binamızın, penceremizin, çatımızın önüne, üzerine bir yudum su, bir lokma ekmek bırakalım. Bir şey kaybetmeyiz tam tersi çok şey kazanırız. Sıcacık yapar ruhumuzu 😊

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Hayvanlar bu kadar merhametliyken, biz insanoğulları düşünebilen, akıl sahibi canlılar olarak vicdansız ve merhametsiz olamayız :)

Hayvan satın almak yerine sokaktan hayvan sahiplenelim. Hem hayvan ticareti yapan şahıslara para kazandırmamış hem de sevgiye muhtaç küçük kalbi mutlu etmiş oluruz.

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!

Ve en önemlisi de muhteşem dostluk bağlarının temelini atmış oluruz.😊

Hayvanlarla beraber mutlu bir yaşam umuduyla.☺️☺️

#hayvanlarıkoruyalım

#hayvansevgisi

#gerçeksevgibirbaşka

Minicik Bir Kalbi Sevindirip Mutlu Olmanın Yolları!
Cevapla