Erkeğin Doğasında Var Tweet'ine Kullanıcıların Verdiği Cevaplar!

Evet arkadaşlar doğamızda bazı şeyler var. İyi ya da kötü olan bu şeyleri akıllıca Tweet olarak yazan bir kişi bakalım kullanıcılar tarafından nasıl cevaplarla buluşturmuş. Güzel ve akıllıca verilen cevaplar yanında, çok ters olan cevaplar da yok değil.

Erkeğin Doğasında Var Tweet'ine Kullanıcıların Verdiği Cevaplar!

İlk güzel Tweet ile baş başayız. Kadın erkekleri çözmüş, nasıl yaklaşacağını çok iyi biliyor. Herkese duyurulur.

Filozof Yıldız hanımdan namelerle sizleri baş başa bırakıyorum. Ne söz etmiş yahu, içim parçalandı.

Kısa ve net yazanlar da var tabii ki. Her erkek öküzse, her kadın nedir acaba?

Evet ablamız gayet güzel bir konuya değinmiş. Yemek yaparken lütfen saçlarınıza bone takınız. İnanın hiç hoş olmuyor yemek yerken saç telinizi yemekten ayıklamak.

Merak etmeyin biz de sizin kadar temizliğe önem veriyoruz. Ne pis kadınlar var ahh bir bilsen ablacım. Ama şunu atlamayalım araba pis olunca da binmek istemiyorsunuz.

Kimisi damperli kamyon sever ama unutmamak gerek. Sert olmadığımızda da "biraz sertlik istiyorum yeter bu ne ya" diyorsunuz.

Evet kardeşim var. Saldırsan kabahat saldırmasan kabahat. Aslında onların daha çok saldırası var da çaktırmıyorlar.

Özledik mi söylüyoruz yahu, niye öyle diyorsun aşk olsun. Kendi içinde kalan uhdeyi biz yapıyormuş gibi konuşma lütfen.

Erkeğin Doğasında Var Tweet'ine Kullanıcıların Verdiği Cevaplar!
Cevapla