Evet arkadaşlar doğamızda bazı şeyler var. İyi ya da kötü olan bu şeyleri akıllıca Tweet olarak yazan bir kişi bakalım kullanıcılar tarafından nasıl cevaplarla buluşturmuş. Güzel ve akıllıca verilen cevaplar yanında, çok ters olan cevaplar da yok değil.

İlk güzel Tweet ile baş başayız. Kadın erkekleri çözmüş, nasıl yaklaşacağını çok iyi biliyor. Herkese duyurulur.
Erkeğe ‘bugün ne yaptın?’ demek yerine, ‘hayatım anlatmak istediğin bir şey varsa seni dinleyebilirim’ demek daha doğrudur.
— ○⚬◦ (@belkissuci) June 22, 2018
Geç saatte gelen mesaja ‘o kim?’ demek yerine ‘bu saatte önemli bir şey olmalı, kötü bir şey yok değil mi?’ demek daha mantıklıdır.#ErkeğinDoğasındaVar
Filozof Yıldız hanımdan namelerle sizleri baş başa bırakıyorum. Ne söz etmiş yahu, içim parçalandı.
#ErkeğinDoğasındaVar
— stardust⭐️🇹🇷 (@yildizdust) June 22, 2018
erkek bluetooth gibidir, yanında bağlıdır, uzaklaşınca yeni aygıt aramaya başlar...
kadın wi-fi gibidir, hepsini görür, en güçlüsüne bağlanır.
Kısa ve net yazanlar da var tabii ki. Her erkek öküzse, her kadın nedir acaba?
Öküzlük #ErkeğinDoğasındaVar
— HP (@poseidonneptue) June 22, 2018
Evet ablamız gayet güzel bir konuya değinmiş. Yemek yaparken lütfen saçlarınıza bone takınız. İnanın hiç hoş olmuyor yemek yerken saç telinizi yemekten ayıklamak.
Saçının her teli için dünyaları yakan adamlar. O saç bir yemekten çıkmaya görsün, kadının dünyasını başına yıkıyor…#ErkeğinDoğasındaVar
— Demet❤👻👻👻👻👻👻 (@gecekusu_89) June 22, 2018
Merak etmeyin biz de sizin kadar temizliğe önem veriyoruz. Ne pis kadınlar var ahh bir bilsen ablacım. Ama şunu atlamayalım araba pis olunca da binmek istemiyorsunuz.
Evini, ofis masasını bok götürürken arabasının lastik yanaklarına cila atmak #ErkeğinDoğasındaVar
— PINAR RÜZGAR (@PINARRUZGAR) June 22, 2018
Kimisi damperli kamyon sever ama unutmamak gerek. Sert olmadığımızda da "biraz sertlik istiyorum yeter bu ne ya" diyorsunuz.
Flört ederken Range Rover gibi davranıp, evlendikten sonra damperli kamyona dönüşmek #ErkeğinDoğasındaVar
— PINAR RÜZGAR (@PINARRUZGAR) June 22, 2018
Evet kardeşim var. Saldırsan kabahat saldırmasan kabahat. Aslında onların daha çok saldırası var da çaktırmıyorlar.
#ErkeğinDoğasındaVar
— öztürk (@oztrkylmz35) June 22, 2018
Aslında her erkeğin içinde mutlaka bir Saldıray abi vardır pic.twitter.com/Ml2Ox4a27B
Özledik mi söylüyoruz yahu, niye öyle diyorsun aşk olsun. Kendi içinde kalan uhdeyi biz yapıyormuş gibi konuşma lütfen.
.
— ♥️ ♠️ Puppi ♠️♥️ (@puppi1808) June 22, 2018
.
Erkekler özledim diyemez,
balkona çıkar, bir sigara yakar,
gelip geçen karıya kıza bakar.
😂😂😄😃😀
#ErkeğinDoğasındaVar
.
.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar