Düşünsenize eve geldiğinizde sizin üzerinize atlayan sizi bekleyen bir hayvanınızın olması hayali bile güzel dedikleri bu olsa gerek. Benim de bir kuşum ve köpeğim var. Kuşumun adı "maviş rüya", köpeğimin adı "Rodi" eve geldiğimde üzerime atlamaları beni çok mutlu ediyor. Şu an köpeği birine vermek zorunda kaldım. Umarım tekrar alabilirim ondan çok özledim köpüşümü :(

Bir bebeğim yok ama üzerimde uyumayı seven bir Rodim var

Yalnız spor yapmama gönlü el vermeyen bir Rodi

Uyandığını biliyorum Emiram kalk benimle oyna

Tasmamı tak da biraz geziye çıkalım kızları görmeye

Hadi Rodi yardım et bana

İkimizin de tüy alma günü bugün Rodi

İşte Rodimin hasta olduğu günleri hiç sevmem ilaç içmekten hep kaçar

Önce dans et benimle Emiram sonra yıkarsın bulaşıkları

"Artık beni sevmiyorsun sen mavişi daha çok seviyorsun" kıskançlıkları

Beni kapıda karşılardı hep :(

Hep ders hep ders benimle ilgilen artık anne

Gene mi yaramazlık yaptın Rodi offf

Ne kadar kötü şarkı söylesem de benden kaçmaz :D Benimle eğlenirdi

Pişt fıstık kısa bir araya ne dersin :D Miyav..

El alem sabahın köründe köpeğini dışarı çıkarıyor sen hala yat Emira of Emira of

Seni yıkayalı saatler olmadı ne bu pasaklılık kime çektin sen

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar