En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

İnsanın hayatı boyunca dost dediği her şeyini paylaştığı, beraber ağladığı, beraber güldüğü, gezdiği, sabaha kadar sohbet ettiği, en zor günlerinde yanında olan bir arkadaşı vardır. Peki ya bu en yakın arkadaşınıza küstüğünüz zaman ne olur? Neler hissederiz?

Derdin vardır en iyi anlayacak odur ama o yoktur

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

Çok zor bir günündesin ama o yok. Ve sen onun yokluğunu fark ettiğin zaman daha kötü olacaksın seni en iyi anlayan, derdine en iyi ortak olacak odur. Ama sağına bakıyorsun yok, soluna bakıyorsun yok ne üzücü bir durum.

Birlikte olan anılarınıza baktıkça kötü olacaksınız

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

.Gerek bol bol çekildiğiniz fotoğraflar hele ki taze iseler. Sana aldığı hediyeler, mesajlar, sana yazdığı notlar bunlara baktıkça, iyi şeyler hissetmeyeceksiniz

Ya en büyük sırlarımı başkalarına anlatırsa

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

O sizin sır kasanız kolay mı? En özel şeylerinizi ona anlatıyorsunuz, o biliyor. Gün içinde sadece ya ona anlattıklarımı başkalarına anlatır mı diye düşünüp duracaksınız.

Dedikodu yapacağın kimse yoktur

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?
Kolay mı sabaha kadar konuşmak. :) Uzun bir süre boşluk yaşayacaksınız o uzun konuşmaları özleyeceksiniz.

Bir daha arkadaş bulamama düşüncesi

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

Ee tabii küsünce arkadaşsız kalma korkusu olur. Bir daha nasıl güvenebiliriz ki kolay kolay tedirgin olabiliriz bu durumda.

Bir daha arkadaş seçerken daha tedbirli olursunuz

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

Bu size bir ders olacaktı. Yeni kankanızı arkadaşınızı seçerken daha dikkatli olacaksınız, geçmişi göz önünde bulunduracaksınız belki de hiç bulamama korkusu yaşayacaksınız kolay mı bir insana güvenmek?

Sen onun yanında olmak istersin ama o senin yanında olmak istemez

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

Ona ne kadar sinirli olursa ol, sen onun yanında olmak istersin. Ama acaba o benim yanımda olur mu diye düşünüp karalara bağlarsınız.

Kimseyle kavga bile etmek istemeyeceksiniz

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

Kavga anınızda bile yanınızda olan o. Sizi destekleyen de o kime güvenip kavga etmek istemeyeceksiniz.

En kötüsü "vay bee ne güzel günlerimiz" vardı diyeceksiniz

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?

O eski anılar akla gelecek. Sinemalara gitmeler dedikodular yaşanmış en güzel anılar onunladır.

Bunlar aklınıza geldikçe canınız daha çok yanacak nerede benim güzel kankam diyeceksiniz

Okuduğunuz için teşekkür ederim.. Sevgilerimle <3

#kablelyazıyor

En Yakın Arkadaşımıza Küstüğümüzde Hissettiklerimiz Nelerdir?
Cevapla