Arkadaş ortamlarında farkında olmadan birçoğumuzun yapmış olduğu bazı yanlışlar var. Bu yanlışlardan benim gözlemlediklerim şunlar;
Fazla konuşkan olmayın

Kendinizi üstün görmeyin

Bu madde sadece arkadaşlarınız arasında değil, genel hayatınızda kendinizi üstün görmeyin, çünkü kendini fazla üstün görmek aynı zamanda seni egolu biri yapar ve bu toplum içinde hoş olmayan bir davranış.
Fazla espri yapmayın

Ne olursa, olsun herşeyin fazla zarardır, sözüne katılıyorum. Fazla espri yapmaktan kaçının.
Kendinizi her zaman övmeyin

Hiçbir zaman demiyorum, insan elbette arada kendini övmeli fakat bunu fazla yapmayın gerçekten çevrenizdeki arkadaşlarınızın sizden soğumasına sebep olabilir.
Dedikoducu biri olmayın

Benim gözlemlediğim ve dikkat edilmesi gereken şeyler bunlar diye düşünüyorum. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar