Konuşmaktan zevk aldığım en iyi konudur erkek/kadın ilişkileri. Anlatması, dinlemesi en keyifli konudur. Bu konular üzerinden yazı yazmak keyifli oluyor. Genelde "kadınlar ne söyler? Erkekler ne anlar?" diye tartışılırdı. Zaman zaman dizi filmlere konu olmuştur. Hep kadınlar anlamaya çalıştık. Bazen anladık, bazen anladığımızı sandık. Peki ya biz erkekler ne düşünüyoruz? Ne anlatmak istiyoruz? Biraz da bunları konuşalım. Hemcinslerim... Bu yazı sizin için gelsin...
Seni asla üzmek istemiyorum!

Erkekçe yorumu : Seni üzmek istemiyorum ama üzebilirim. Bu elimde değil. Bazen istemeden seni kırabilirim. Ne olur beni anla.
Kadınca yorumu: Beni üzmek istemiyor çünkü bana aşık.
Ben iyi bir insan değilim!

Erkekçe yorumu: Senin tanıdığın kadar iyi biri değilim. Bu kadar gözünde büyütme beni.
Kadınca yorumu: Bu onun kuruntusu sadece. Bende o dünyanın en iyi erkeği. Benimle çok iyi biri olabilir. Evet. Buna inanıyorum.
Bari arkadaş kalmamıza izin ver!

Erkekçe yorumu: Yalnız kalmak istemiyorum. Hayatında kalmama izin ver. Daima yanında olmak, çevrende kalmak istiyorum. Sap olmak istemiyorum : )
Kadınca yorumu: Bana hala aşık. Unutamıyor beni.
Sana bir şey veremem!

Erkekçe yorumu: Benden bir beklentin olmazsın, üzgünüm.
Kadınca yorumu: Beni gözünde aç gözlü bir kadın olarak görüyor. Bana yetemeyeceğini düşünüyor. Ona kendimi ifade etmeliyim. Beni yanlış tanımış. Üzüldüm.
Seni istiyorum!

Erkekçe yorumu : Sana değer veriyorum. Seninle hayatımı paylaşmak istiyorum. Hayatımın her anında benimle ol.
Kadınca yorumu: İşler kötüye gidiyor. Beni arzuluyor. Hemen terslemeliyim. Buradan gitmeliyim.
Seninle daha önce tanışmayı isterdim, zamanlama hatası var

Erkekçe yorumu: Çok güzelsin, çok iyisin ama hayatımda seninle beraber olmayı engelleyecek şeyler var.
Kadınca yorumu: Benden çok etkilendi. Evet kesinlikle böyle. Beni istiyor ama buna cesareti yok.
Benim için çok fazlasın. Sana göre değilim

Erkekçe yorumu: Gerçekten çok iyisin, çok güzelsin. Ama...! Sana bazı konularda yetişemeyebilirim. Bana fazlasın. Hayal kuramayacağım kadar özelsin. Hayal kurmaya bile hakkım yok.
Kadınca yorumu: Kendisini bana uygun görmüyor. Biraz öz güvensiz olmalı.
"Ben öyle düşünmüyorum, öyle yorum yapmıyorum" Demeyin.. Genelleme yaparak yorumlamaya çalıştım..
Başka bir yazıda görüşmek üzere. Mutlu Kalın..
+ EMEĞE SAYGI ...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar