7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Konuşmaktan zevk aldığım en iyi konudur erkek/kadın ilişkileri. Anlatması, dinlemesi en keyifli konudur. Bu konular üzerinden yazı yazmak keyifli oluyor. Genelde "kadınlar ne söyler? Erkekler ne anlar?" diye tartışılırdı. Zaman zaman dizi filmlere konu olmuştur. Hep kadınlar anlamaya çalıştık. Bazen anladık, bazen anladığımızı sandık. Peki ya biz erkekler ne düşünüyoruz? Ne anlatmak istiyoruz? Biraz da bunları konuşalım. Hemcinslerim... Bu yazı sizin için gelsin...

Seni asla üzmek istemiyorum!

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu : Seni üzmek istemiyorum ama üzebilirim. Bu elimde değil. Bazen istemeden seni kırabilirim. Ne olur beni anla.

Kadınca yorumu: Beni üzmek istemiyor çünkü bana aşık.

Ben iyi bir insan değilim!

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu: Senin tanıdığın kadar iyi biri değilim. Bu kadar gözünde büyütme beni.

Kadınca yorumu: Bu onun kuruntusu sadece. Bende o dünyanın en iyi erkeği. Benimle çok iyi biri olabilir. Evet. Buna inanıyorum.

Bari arkadaş kalmamıza izin ver!

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu: Yalnız kalmak istemiyorum. Hayatında kalmama izin ver. Daima yanında olmak, çevrende kalmak istiyorum. Sap olmak istemiyorum : )

Kadınca yorumu: Bana hala aşık. Unutamıyor beni.

Sana bir şey veremem!

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu: Benden bir beklentin olmazsın, üzgünüm.

Kadınca yorumu: Beni gözünde aç gözlü bir kadın olarak görüyor. Bana yetemeyeceğini düşünüyor. Ona kendimi ifade etmeliyim. Beni yanlış tanımış. Üzüldüm.

Seni istiyorum!

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu : Sana değer veriyorum. Seninle hayatımı paylaşmak istiyorum. Hayatımın her anında benimle ol.

Kadınca yorumu: İşler kötüye gidiyor. Beni arzuluyor. Hemen terslemeliyim. Buradan gitmeliyim.

Seninle daha önce tanışmayı isterdim, zamanlama hatası var

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu: Çok güzelsin, çok iyisin ama hayatımda seninle beraber olmayı engelleyecek şeyler var.

Kadınca yorumu: Benden çok etkilendi. Evet kesinlikle böyle. Beni istiyor ama buna cesareti yok.

Benim için çok fazlasın. Sana göre değilim

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

Erkekçe yorumu: Gerçekten çok iyisin, çok güzelsin. Ama...! Sana bazı konularda yetişemeyebilirim. Bana fazlasın. Hayal kuramayacağım kadar özelsin. Hayal kurmaya bile hakkım yok.

Kadınca yorumu: Kendisini bana uygun görmüyor. Biraz öz güvensiz olmalı.

"Ben öyle düşünmüyorum, öyle yorum yapmıyorum" Demeyin.. Genelleme yaparak yorumlamaya çalıştım..

Başka bir yazıda görüşmek üzere. Mutlu Kalın..

+ EMEĞE SAYGI ...

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?

7 Maddede Erkekler Ne Söyler, Kadınlar Ne Anlar?
Cevapla