Evcil hayvanlar hakkında biraz da olsa sizlerle bir fikir alışverişinde bulunmak istedim. Yapılan bir araştırma gösteriyor ki; evcil hayvanı olan özellikle köpek sahibi insanlarda daha az kalp hastalığı görülüyor. Kolesterol, şeker değerleri ve obeziteye yatkınlığın da köpek beslemeyle azaldığı söyleniyor.
Bazı araştırmacılar bunları köpek sahiplerinin günde en az birkaç defa yaptıkları yürüyüşlere bağlarken bazıları bu durumu hayvan beslemenin yarattığı olumlu psikoloji ve yüksek endorfin seviyeleriyle ilişkilendiriyor. Pet sahibi olmak tansiyona da iyi geliyor. İnsanların içinde bulundukları yalnızlık ve depresyon hissini büyük ölçüde azaltıyor; umutlarını her daim sıcak tutmalarına destek oluyor. Diğer bir kaç olumlu etkilerini aşağıda görebilirsiniz.
Umarım ilk Bence'mi beğenirsiniz. Şimdiden iyi eğlenceler.
1-Yalnızlığımızı paylaşırlar.

2- Çocuklara, bebeklere arkadaşlık ederler. Onları mutlu edip güldürürler.

3- İyi sırdaştırlar, onlara sırlarınızı verebilirsiniz :)

4- Karşılıksız saf sevgileri vardır. Bizleri karşılıksız severler.
Son söz olarak ister evcil olsun ister sokaktaki bir hayvan olsun onları koruyalım, korumaya devam edelim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer