Pencerelere bakmıyorum. Genelde sadece klima çoğunluğu olan bölgelerde geçiş yaparken klima hava soğutucu olduğu asılı alanlarda kafamı kaldırırım. Tepeme düşerse ambulans ararım o kadar. Bende arayacak durumda olmazsam bir Allah'ın kulu arar herhalde.
Milletin içine düşecek gibi çevreye bakmayı sevmem. Oturduğum her mahallede de böyle olmuştur ve çevrede de.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Kadın Ebru Polat kıvamı bir şey yüzü vasat full makyaj sadece göğüsleri için bir kadına vovvvv çekip güzelden anlamayan erkeklerle aynı dünyada yaşamayalım be 😂😂 Göğüs tek başına güzellik yaratmıyor diye düşünüyorum benimle farklı düşüncede olan elbette vardır ama güzellik bir bütün. Bunun daha sempatisi var karizması var aurası var zekası var ohooo bu kadar avam ve niteliksiz olmasınlar aşağıdaki yorumları okurken üzüldüm sütyensiz cam siliyorum diye tanımadığı adamları yükseltmeye çalışan hemcinslerimi görmek kötü. Sadece göğüsle bir yerlere geleceğinizi düşünmeyin kızlar 31ci gençlerin gözdesi olursunuz en fazla benden söylemesi 🙄
Ahahsha 😂🌸🌼 Bunları pohpohlayan erkekler aslında sırf çok güzel ve çok çekici diye Türkiye'nin enlem boylamları ne desen enlem boylam hayırdır sana küfür mü ediyon diyecek insanlara ilahmış gibi davranmasalar böyle sadece vücutlarıyla bir yerlere geleceklerine inanmazlar
Daha neler neler yazarım da üstüne alıp kötü hisseden olur diye susuyorum ama bu ülkede hakkaten IQ seviyesi yerlerde Allah sonumuzu hayır etsin. Bana giren çıkan yok da hani bunlar çocuk yapıp çoğalacak ya böyle insanların evlilik bağlamında yaptığı eş seçimini düşünemiyorum bunun uyuşturucusu şusu busu var bu kadar a.. ptal ve cahil bir toplumken daha çok cinayet falan filan olur
Toplum bozulursa her şey bozulur önemli bunlar. Bugün burada ayy sütyensiz temizlik yapıyorum efil efil yanıyorum be diyen kadının anne olduğunu düşünsene bu kadın bir çocuğa ne öğretebilir ben ahlaksız ve şiddet sever bir toplumdan çok sıkıldım artık
Bunları söyleyince kadin düşmanı oluyoruz ama. Sanki ben konusmusum gibi oldu seni okuyunca, bir kaç kişi ile bu yüzden burada kavgaliyim pek sevmezler beni
Bana da bayılmıyorlar tatlım doğrucu Davutuz diye kendi ailemle bile tersleşiyorum valla malzeme bu işlerine gelirse 😂 Herkes gibi a.. ptal rolü oynayamam ben Sadece g.. tümle başımla da etkilediğim adamın da anca giyinene kadar aklını alırım edep zeka karakter yoksa değer verilen ve saygı duyulan kişi olmaları çok zor. Ya anlatmayı hiç istemiyorum ama benim kuzenim var fiziği falan iyidir güzel kızdır ama bilgisi zekası düşüktür kafası öyle çok çalışmaz evleniyor şu an çocuğu kendine mecbur bırakmak için gitmiş askerlik kıyafetlerini almış ben de duyunca ayar oldum. Erkek gibi erkek bunu yaptırır mı kızları kullanıp kullanıp duruyorlar sinir oluyorum. Parayla seninle olan bırak olmasın
Sempati karizma aura zeka çok doğru dediniz. Birileri oralarını buralarını açtı diye erkeklerin (sözüm meclisten dışarı) dibinin düşmesi çok ALÇAKÇA...
ebru polatın ev hali bu normal işte kadının eğilince gögüsleri daha çok ortaya çıkmış gayet hanım hanımcıkta böyle cam silen görsem milletin evini dikizlemem yoluma bakarım
Yoluma bakarım banane elalemin kızından 😅 ama bir çok erkek sapıklık yapar it gibi izler başkaları da ananızı bacınızı izleyince hoşunuza gider mi çok merak ediyorum