Toz bezim kirlenince mendille koltuk kolunu bile sildim, arkasından bir de telefon ekranımı. Çok mu ileri gittim sence?

Toz bezim kirlenince mendille koltuk kolunu bile sildim, arkasından bir de telefon ekranımı. Çok mu ileri gittim sence?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
https://voca.ro/1b2J0MJy0pvY
yorumum👆
Bende pratiklik
Bence
Ben islak mendille de toz aliyorum
Toz alıyorum sadece
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!