Kahveyi sehpanın üstüne döktüm, refleks olarak ilk elim kağıt havluya gitti… Sonra düşündüm, bez kullanmak daha mı mantıklıydı?

Bu arada tek seferde çekmedim, 3 yaprak harcadım. Kağıt havlu ekonomisini nasıl yönetiyorsun?

Kahveyi sehpanın üstüne döktüm, refleks olarak ilk elim kağıt havluya gitti… Sonra düşündüm, bez kullanmak daha mı mantıklıydı?
Kahveyi sehpanın üstüne döktüm, refleks olarak ilk elim kağıt havluya gitti… Sonra düşündüm, bez kullanmak daha mı mantıklıydı?
Cevapla