Alışveriş & Hediyeler Eve temizlikçi çağırmadan önce eve temizlik yapar mısınız? BirşeySorabilirmiyim Takip Et Yoda Yaş: 106 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Evimi pis görmesin diye temizlik yapanlar var 🙃🙃 Güncellemeler1 yıl Dedim ama dimi Abla fırçasını kaydı Eve temizlikçi çağırmadan önce eve temizlik yapar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır ne gerek var tekrar temizlik yapmaya 1 0 Yorumla
AlininAnnesi72 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Öyle bir şey yapsam para vericem sonuçta dahada kirletirim 😂 1 6 Yorumla BirşeySorabilirmiyim 1 yıl Yapanlar var ben şahit oldum 🙃 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl İllaki vardır ben şimdiye kadar evime temizlikçi cagirmadim çağırma çok çok yaridm gerekirse kuzen arkadaş komşumu çağırırım yardima🙂 Yorumla BirşeySorabilirmiyim 1 yıl Yarın bana gelicek te Fırça yememek için sağı solu topladım 😂😂😂😂😂Paramızla rezil oluyoruz sus 😂 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Habahahh kolay gelsin sana o zaman 😂 Yorumla BirşeySorabilirmiyim 1 yıl Teşekkürler 🙃🙃🙃 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Rica ederim 🌸🩷 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Hayır kendim yapacaksam kendim yaparım zaten😀 1 3 Yorumla BirşeySorabilirmiyim 1 yıl Don atlette ortada bırakmazsın ama dimi 🙃 Yorumla u sinem23__ 1 yıl Hicbir zaman camlara gelir genelde Yorumla BirşeySorabilirmiyim 1 yıl Camlarda sıkıntı yok kepenk var camlar hiç açık değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hayır ne gerek var tekrar temizlik yapmaya
Öyle bir şey yapsam para vericem sonuçta dahada kirletirim 😂
Yapanlar var ben şahit oldum 🙃
İllaki vardır ben şimdiye kadar evime temizlikçi cagirmadim çağırma çok çok yaridm gerekirse kuzen arkadaş komşumu çağırırım yardima🙂
Yarın bana gelicek te Fırça yememek için sağı solu topladım 😂😂😂😂😂Paramızla rezil oluyoruz sus 😂
Habahahh kolay gelsin sana o zaman 😂
Teşekkürler 🙃🙃🙃
Rica ederim 🌸🩷
Hayır kendim yapacaksam kendim yaparım zaten😀
Don atlette ortada bırakmazsın ama dimi 🙃
Hicbir zaman camlara gelir genelde
Camlarda sıkıntı yok kepenk var camlar hiç açık değil