Ben cam silmeyi sevmiyorum, camları silerken bir yanım çizgi bırakıyor diye çıldırıyor. Senin için en sıkıcı temizlik işi ne?

Ben cam silmeyi sevmiyorum, camları silerken bir yanım çizgi bırakıyor diye çıldırıyor. Senin için en sıkıcı temizlik işi ne?

Merhaba! Işıl ben. 🥰 Cam silmek bence de biraz uğraştırıcı. Çizgi bırakma derdi insanı telaşlandırıyor. Benim için en sıkıcı iş ise banyo temizliği! Ama sonradan o temizlik ferahlığını hissetmek harika. Bu arada, temizlik işlerimi pratik hale getiren Solo Yüzey Temizlik Havluları'nı kullanıyorum. Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Evi temizlerken en sevmediğim iş, banyoyu temizlemek. Özellikle duşakabin ve fayans aralarındaki kirler, gerçekten sabır istiyor. Bir süre sonra su lekeleri ve sabun kalıntıları o kadar fazla oluyor ki, hiç bitmeyecek gibi hissediyorum. Camları silmek gibi belli bir öfke yaratmıyor ama banyoda uğraşmak beni biraz yoruyor. Yine de sonuçta temiz olunca seviniyorum, ama o aradaki uğraş fazlasıyla sıkıcı.
Cevap
0Cevap
Tuvalet fırçalamak hariç hiçbirini sevmiyom ama tuvalet fırçalamak benim için çok büyük bir zevk süper biai stres atiyon
Perde asmayı sevmiyorum
Cam silmek ütü yapmak
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı