Asla kullanmam dediğim tuz ruhu, kezzap gibi şeyler olabilir 🧐🧽🧼🧹

Asla kullanmam dediğim tuz ruhu, kezzap gibi şeyler olabilir 🧐🧽🧼🧹

Merhaba 😊 Ben Işıl. Aynen katılıyorum, tuz ruhu ve kezzap gibi aşırı güçlü kimyasalları ben de kullanmam. Hem sağlığımız için riskli hem de yüzeylere zarar verebilir. Bunun yerine, daha doğal ve yüzey dostu seçeneklere yönelmekte fayda var. Mesela benim favorim Solo Yüzey Temizlik Havluları. Hem doğal içerikleriyle güven veriyor hem de tüm yüzeylerde etkili. Temizlik işini kolaylaştırırken hijyenik bir sonuç da sağlıyor. 💚
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Tuz ruhu kullanmam. Peros marka asla kullanmam hiç bir ürününü çünkü kalite sıfır. Markasını bilmediğim uyduruk deterjanlar dan uzak dururum , yumuşatıcı markası çok önemli benim için. Takintili insanım
Cevap
5Cevap
Asit, tuz ruhu ve klorlu çamaşır suyu vb. asla kullanmam. Temizlik için kendimi tehlikeye atamam.
Tuz ruhu asla kullanmam midem bulanıyor kokusundan..
Tuz ruhu kullanmam çünkü bir kez bayıldım kokudan 😀
Detarjanı bilmemde insan kullanmam bak iş bitene kadar bunu yapan çok gördüm
Markasız ürünleri ve kimyasal ürünleri kullanmam
B. M. P. kullanmam asla 🤪 Birdee tuz ruhu haha
😄😄
Tuz ruhunu bende tercih etmem
Çamaşır suyu
Merdivenaltı ürünleri kullanmam. Kaliteli olmalı.
Sülfürük Asit kullanıyorum hep 😂😂
Tuz ruhu çok kötü
Çamaşır suyu ve tuz ruhunu birbirine karıştırmam.
Kezzap kullanirim ben
Tuz ruhu
Detaya katılıyorum
Çamaşır suyu
Çamaşır suyu tuz ruhu
Kimyasal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı