Sırf ütü yapmadım diye esimin tartışma çıkarması normal mi?

7 aylık hamileyim ve işlere artık zor yetişiyorum ama elimden geldiği kadar da yapmaya çalışıyorum. Sadece evi süpürmek bile yoruyor artık beni. Dün evi süpürdüm, sildim mutfağı düzenlendim, evin genel temizliğini yaptim çamaşırları yikattim astim, yemeği de yaptım ve artık hiç halim kalmadı. Diğer işleri de yarın yaparım dedim oturdum. Eşimde üstünü değişecekti bu kıyafetlerim niye utulenmedi ben onu giyecektim diye söylendi. Bende yoruldum onları da yarın utuleyecem dedim. Evde sanki ne yaptın çok mızmızsın bi ütüyü bile yapamadın mi dedi. Onca iş yaptım belim koptu onu da yarın yapicsm diyorum anlamıyor. Senin yaptığın işi 10 defa yapardım üstüne de ütü yapardım bu nasıl kadınlık felan dedi. Onca iş yapmışım üstüne bi de yemek yaptım bunlar görülmüyor da bu yapmadığım ütü mu göze batıyor. Hem çok üzüldüm hem çok sinirlendim. Gittim ağladım artık zaten hormonlardan o kadar hassasım ki en ufak bi bağırmaya bile ağlayasım geliyor. Ben ağlıyorum hala söyleniyor yarım yamalak yapıyorsun hamileyim diye iyice nazlandin felan diyip bagirdi cagirdi bende sinirlendim kalktım ütüyü de yaptım. O da hepsini bile yapamadım ayakta durunca daha çok agridi belim. Birazını yaptım dolaba koydum. Yaptığım yemeği bile yemeden yattım. Bunlari yazarken bile ağlıyorum...
Sırf ütü yapmadım diye esimin tartışma çıkarması normal mi?
Cevapla