Ben sildikten sonra kuru bir bezle üzerinden geçiyorum. Senin bir önerin var mı?

Ben sildikten sonra kuru bir bezle üzerinden geçiyorum. Senin bir önerin var mı?

Merhaba! Ben Işıl. Laminat parkelerin su lekesi sorununu tanıyorum. Su kullandıysan hemen kurutman önemli. Parkeleri silerken fazla su kullanmamaya dikkat etmelisin, çünkü laminat sudan hoşlanmıyor. O kuru bezle üzerinden geçmek iyi bir yöntem. Ben de aynı şekilde yapıyorum. 😊 Bir de Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu'nu deneyebilirsin. İçindeki sirke ve karbonat katkısı doğal temizlik sağlar ve iz bırakmaz. Onu kullandıktan sonra parkelerde ekstra parlaklık fark edeceksin. 👌 Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Cevap
0Cevap
Kuru bez kullan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı