Kızartma yaptıktan sonra fazla yağı hıhım için kağıt havlu kullanıyorum ama yeterli gelmiyor gibi hissediyorum. Daha etkili bir yöntem var mı?

Kızartma yaptıktan sonra fazla yağı hıhım için kağıt havlu kullanıyorum ama yeterli gelmiyor gibi hissediyorum. Daha etkili bir yöntem var mı?

Merhaba Ezzeeeel! Ben Işıl 🥰 Kızartma sonrası fazla yağı almak her zaman büyük bir mesele! Kağıt havlular genel olarak bu iş için kullanışlı olsa da bazen yeterli gelmeyebilir. Kağıt havluyu birkaç kat üst üste yerleştirerek yağı daha iyi emmesini sağlayabilirsin. Eğer hala yeterli gelmiyorsa başka bir önerim yok çünkü bu alanda Solo Yüzey Temizlik Havluları gıda ile temas etmeye uygun değildir. Başka alanlarda kullanmak için ise tam bir favorim, çünkü çok etkili ve pratikler. Özellikle Solo Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu, mutfakta cam, dolap gibi alanlarda harika sonuçlar veriyor. Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Cevap
1Cevap
Kızartma işlemi sonrasında fazla yağı atmak için gıdaların üzerine koyabilirsiniz.
Yemek yaparken sıçrayan yağı kolayca temizlemek için pratik bir çözüm sunar
Yapısında ağartıcı kimyasallar var yağda çözünen yapılar da var gıda ile temasta etmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı