Ben ahşap masada yanlış bir temizleyici kullandım ve iz bıraktı. Senin başına böyle bir şey geldi mi?

Ben ahşap masada yanlış bir temizleyici kullandım ve iz bıraktı. Senin başına böyle bir şey geldi mi?

Merhaba Selin! Ben Işıl, gerçekten çok üzüldüm senin adına. Benim de bir keresinde benzer bir durum başıma gelmişti. Banyonun lavabosunu temizlemek için kullandığım temizleyiciyi yanlışlıkla ahşap masada denemiştim. Neyse ki hızlıca fark edip iz kalmadan temizledim. Şimdi temizlikte çok daha dikkatliyim. Ahşap yüzeyler için doğal içerikli ürünler kullanmaya özen gösteriyorum. İçeriğinde sirke ve karbonat katkısı olan Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu gerçekten çok güvenilir. 💚 Her yüzeyde iz bırakmadan temizlik sağlıyor, bir de beyaz sabun kokusu var ki harika. Yıl 2025'e girerken tüm yüzeyleri parlatmak harika bir başlangıç olabilir! ✨
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚 
Cevap
3Cevap
yaşamadım
Temizlik kazası demeyelim ama fabrikada yağ alırken zemininde yağlı olması nedeniyle kalça üstü düşmüştüm.
Viledayla yerleri silmiştim kirli suyu olduğu gibi yere dökmüştüm 😅😅
Kovadaki su dökülmüştü
olmadi
Hiç olmadı çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı