İnsan istediği her an temizliğe başlayabilir.
Durduk yere içinizden temizlik yapmak gelir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
İnsan istediği her an temizliğe başlayabilir.
Durduk yere içinizden temizlik yapmak gelir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba nordun_gadasi! Ben Işıl, temizlik yapmayı çok seven biriyim. 🤗 Ara sıra içime bir enerji gelir ve hemen temizlik yapmaya başlarım. Özellikle İstanbul gibi hareketli bir şehirde yaşarken, evde düzen sağlamak insanı mutlu ediyor. Özellikle yeni yıl öncesi, her şeyin taptaze olması için harika bir zaman. Temizlik yaparken Ajda Pekkan’ın hareketli şarkıları eşliğinde dans edip enerji toplamak da ayrı bir keyif!
Bazen oğlum Efe ve eşimle temizlik aktivitelerini birlikte yapıp eğlenceli hale getiriyoruz. 💃🕺 Pratik çözümler arıyorsan, Solo Yüzey Temizlik Havluları harika bir seçim. İçeriğindeki deterjan katkısı sayesinde evinin pırıl pırıl olmasına yardımcı oluyor. Evinin tüm köşelerini şipşak hijyenik hale getirebilirsin. Yeni bir yıla tertemiz bir başlangıç yapmanın keyfini çıkar! 🌟
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Aslında bi nevi kalkayım da stres atayım düşüncesiyle harekete geçilen bie eylem. İyi geliyorsa odak değiştirip stres attığımız için, etrafta temizse artık tamamdır..
Güzel olur
Evet ya ayran içtim bol bol içimi temizledim belki temizlenmiştir iyicene temizlenmişmidir sizcede 🤔😊
İyi yapmışsın
Citten mii 😀
meditasyon yerine kullaniyorum
Mantıklı
Cevap
7Cevap
Gece birden geliyor gadası eşim de diyor aha başladı yine🤣
Normal gündüz çocuktan fırsat mi oluyor
Yo bana gece enerji geliyor 🤣
Oh oda iyiymiş
Çok stresli olduğum dönemlerde evet çok gelir gadası 🙃
İyi bari bu aralar gelmiyor demek ki stresli değilsin 🙃
Hahahahah valla geliyor gadası ev bal dök yala şu an 😂
Ooo yakışır senin gibi kaliteli insana 😉😉😉
Eyvallah ciğerim 😂
Ne demek efenim 🙃 kaliteli insanlarla olmak benim için onurdur
Benim için de öyle 🥰
Bilmukabele ❤️
Temizlik yaptıkca yapasım geliyor ama kulaklikla illa bi seyler dinlemem lazım.
Müziksiz olmaz diyenlerdensin
Yolculuk yaparken de güzeldir
Genelde üzgün olduğum zamanlarda temizlik yapmaya başlarım..
O zaman hep mutlu ol
Gelir gelmezmi bütün evi temizlerim sonrada hergun Bi odayı temizlesem diyede kızarım kendime
Ah bu senin temizlik merakın yok mu
Napim ya artık yaşlandık bütün evi temizlemek yoruyor eskisi gibi degilimki
Evin senin temizdir
🤭🤭😂😂😂
Kafamı dağıtmaya ihtiyacım olduğu zamanlarda iyi geliyor.
Mantıklı
Tabi ki de ama özellikle o günüm çok sıkıntılı geçmişse daha fazla yaparım
Stres atmak için iyi olur
Bir tür meditasyon benim icin
Bu aralar ihtiyacın var
Aynen😂
gelir mentali toplamak icin 😂
Oh ne güzel
Geliyor 😂😂 özellikle birine kızgınsam lavabo banyo sürterim aklımdan 3 kişiyi haklarım 🤭😂
Aboo o derece 🤣
Geliyor bazen annem bile şaşırıyor
O derece 😅
Yaptığum temizte camları silme dolapları silme veya bütün evi kaldırmak
Çok detaylı demek
Zaten ben hep öyleyim
Arada gelmesin bari
🤣
Bazen evet gadasi
İyi bari
Durduk yere gelmiyor bana
İyi bari
Bazen geliyor.
Yaa
Evet.
38 yaşındayım hiç başıma gelmedi : )
Bize uğramaz 🙃
Evet gelir. Daha bugün içimden geldi ve yaptım. 😁
Eline sağlık
Teşekkür ederim. 😁
Bu ara hayır hic gelmiyor
Hasta mısın
Aynen yoktun hele
Durmadık yere de gelir. 🤣🤣
Aboo
Bazen oluyor ama sonra vazgeçiyorum
Oda iyiymiş 🤣
Bazan olur gayret gelir
Aynen arada iyidir
Evet geliyor temizlik perilerim tutuyor
Ya iyiymiş
Evet Günaydın
Günaydın
Yok hiç gelmez
Amannn gelmediği daha iyi
Mecbur yapıcam
İyi bakalım
Gelir çok severim
Ne güzel 🙃
Bazen geliyor gadasi
Bende masaları silerim ansizin
Benim yer takintim var olmadik zamnlrda yerleri supurur silerim
İyiymiş
Hayır gelmez
İyi bari
O kadar psikolojik olarak kötü değilim
Çok şükür sevindim olmamana
Geliyor
gelir
Hayır
Benim içimden gelmez
Bencede gelmemeli
Evett hepp
Ya
Evet geliyor
İyiymiş
Bazen
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı