Alışveriş & Hediyeler Zamlardan sonra en sık aldığınız tuvalet kağıdı hangisi? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Zamlardan sonra en çok hangi tuvalet kağıdını tercih eder oldunuz? Zamlardan sonra en sık aldığınız tuvalet kağıdı hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı. Solo var genelde 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de alıştım ona
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Hazır konusu açılmışken tahretlenmeyen var mı su ile? Benim erkek arkadaşım asla su kullanmıyor, kadınlarda ya da diğer erkeklerde de aynı mı? 🙄 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Çok kötü, hijyenik değil Yorumla Berk_brk07 1 yıl Taharet iğrenç bir şey bende taharetlenmiyorum ve hiçbir zaman taharetlenmedim peçeteyle halletmek en iyisi iyice temizlenene kadar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Neden iğrenç ki? su yani mis gibi Yorumla Berk_brk07 1 yıl Kanka elin değiyor oraya sonuçta peçetede aynı işlevi görüyor Yorumla
Dikeydüşüş Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Zamlardan sonra biz tuvalet kullanmıyoruz. 2 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Güldüm buna Yorumla Dikeydüşüş 1 yıl Sevap kazandık bedavadan )) Yorumla
berilmutsuzolanhanii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Bilmem ailem hangisini alırsa 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl En çok ne alınıyor Yorumla
İKİcEYREK Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Şirket bank karşılıuor sağolsunlsr 1 10 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Nasıl şirket o Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Çalıştığım firma Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Her şey bedava nasıl şirket 🤣🤣 Yorumla İKİcEYREK 1 yıl her şey bedava değil ama 😂😂😂 gece 3 4 te araba arızası olunca tıpış tıpış gidiyosun Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl El mahkum desene Yorumla İKİcEYREK 1 yıl E yani bazı artılarını severim ama eksileride çok Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Çslılma saati mi Yorumla İKİcEYREK 1 yıl 8 6 cumartesi pazar tatil çalışınca extra aylık 50 55 k görüyon artısı bu sadece Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl İyiymiş bu zamanda o promosyonlar harika Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Darısı tüm çalışanların başına Yorumla
buzzzgibikarpuzz Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl İndirimde ne varsa onu alıyorum 1 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Papia 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Oldukça tercih edilen bir ürün Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 1 yıl Türkiyenin %10 anca Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Öyle mi ben fazla sanıyordum Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 1 yıl Türk ekonomisi ortada Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. solo 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Çok iyi gerçekten Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Select Nature. 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl O doğal bir üründü değil mi Yorumla Алеся_Хира 1 yıl Evət ağartılmamış. Daha sağlıklı. Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ekolojik ürünmüş gördüm ama hiç kullanmadım Yorumla Алеся_Хира 1 yıl Biz kullanıyoruz. Ben seviyorum.🫰🏻 Yorumla
gulsuberenkolsuz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% 1 yıl Bilmem babam aliyir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl En uygun neyse Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Solo iyidir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Evet iyidir Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl En kalitelisi 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl İşte o hangisi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Çalışanlar hangisini alırsa ama familia güzel Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Evet İyi gerçekten Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet Yorumla
myfight Takip Et Xper 6 Yaş: 20 1 yıl Papia 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Memnun musun Yorumla myfight 1 yıl Ehh yanii, normal Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Solo var genelde
Ben de alıştım ona
Hazır konusu açılmışken tahretlenmeyen var mı su ile?
Benim erkek arkadaşım asla su kullanmıyor, kadınlarda ya da diğer erkeklerde de aynı mı? 🙄
Çok kötü, hijyenik değil
Taharet iğrenç bir şey bende taharetlenmiyorum ve hiçbir zaman taharetlenmedim peçeteyle halletmek en iyisi iyice temizlenene kadar
Neden iğrenç ki? su yani mis gibi
Kanka elin değiyor oraya sonuçta peçetede aynı işlevi görüyor
Zamlardan sonra biz tuvalet kullanmıyoruz.
Güldüm buna
Sevap kazandık bedavadan ))
Bilmem ailem hangisini alırsa
En çok ne alınıyor
Şirket bank karşılıuor sağolsunlsr
Nasıl şirket o
Çalıştığım firma
Her şey bedava nasıl şirket 🤣🤣
her şey bedava değil ama 😂😂😂 gece 3 4 te araba arızası olunca tıpış tıpış gidiyosun
El mahkum desene
E yani bazı artılarını severim ama eksileride çok
Çslılma saati mi
8 6 cumartesi pazar tatil çalışınca extra aylık 50 55 k görüyon artısı bu sadece
İyiymiş bu zamanda o promosyonlar harika
Darısı tüm çalışanların başına
Gaia's alıyorum son sıralar
İndirimde ne varsa onu alıyorum
Papia
Oldukça tercih edilen bir ürün
Türkiyenin %10 anca
Öyle mi ben fazla sanıyordum
Türk ekonomisi ortada
solo
Çok iyi gerçekten
Select Nature.
O doğal bir üründü değil mi
Evət ağartılmamış. Daha sağlıklı.
Ekolojik ürünmüş gördüm ama hiç kullanmadım
Biz kullanıyoruz. Ben seviyorum.🫰🏻
Bilmem babam aliyir
En uygun neyse
Solo iyidir
Evet iyidir
En ucuz 3 katlı hangisiyse o
En kalitelisi
İşte o hangisi
Çalışanlar hangisini alırsa ama familia güzel
Evet İyi gerçekten
Evet
Papia
Memnun musun
Ehh yanii, normal