Alışveriş & Hediyeler Evde temizlik yaparken terlik giyiyor musunuz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Evde temizlik yaparken terliksiz duramam diyenlerden misiniz? Evde temizlik yaparken terlik giyiyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı. giymiyorum 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl temizlik olsun olmasın ben evde terliksiz zemine basamam bile 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Bende öyle neden böyle olduk acaba merakettimmişte 1 yıl bilmiyorum ki ama titizlikten değil alışkanlık gibi bir şey Bahtıgüzel00 1 yıl Ayak kirleniyor hissi geliyor
Bitkin_Prenses Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Normalde de terlik ya da patik giyerim. Temizlik yaparken de giyiyorum. Terliksiz olmas. 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Patik ıslanır hemen ama Yorumla Bitkin_Prenses 1 yıl Evet. Oldu da birkaç kere. O yüzden terlikle değiştiriyorum. Temizlikten sonra patikle devam. 😂 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de plastik terlik giyiyorum en güzeli. Suya dayanıklı Yorumla
İKİcEYREK Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl 10 dakika sürüyor odamı temizlemek terliğe gerek kalmıyor 1 10 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ne kısa sürüyor öyle 🤣🤣🤣 Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Diğer yerleri temizlikçi hallediyor zaten odam toplu zaten bi paspas camları duvarları sil sehpayı dolabı sil tamam Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ne kadar rahat Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Çalıştığım şirket sağolsun Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Özel değilse neresi Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Gebzede bir firma Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Sanayi bölgesi ama çok pahalı bir yer oldu artık Yorumla İKİcEYREK 1 yıl En az kira 15 k gerisini sen hesapla Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Haberlerde görmüştüm en pahalı yer diye. İnsanına zor Yorumla İKİcEYREK 1 yıl Şirket karşılıyor herşeyi etliye sütlüye karışmıyorum sadece kendi masraflarım sigara alkol veya dışarıda gezmek Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Evet çünkü sildigim yerden gecek oluyorum iz kalıyor terlik iz yapmaz kirletmez alışkanlık oldu bnd 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ayak izi pati izi gibi çıkıveriyor 🤣 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet evet ahah Yorumla
eflandeniz Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Terlik giyinip iş yapamam bana yük oluyor en son kabileler gibi takilicam zaten temizlik yaparken 😂 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Fark etmiyor bana ama çorap kesin giyerim kayıp düşerim falan hoş olmaz 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Normalde de terlik giyiyorum temizlik yaparken de oyie alışkanlık olmuş artık 1 0 Yorumla
elifamagülmeyen Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Normalde de evde terliksiz dolaşamıyorum 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de aynı şekilde Yorumla
DijitalŞizofren Takip Et Master Yaş: 30 , eic 50% 1 yıl Kalın ve kapalı bir terlik giyiyorum. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl En doğrusu Yorumla
melismmmx Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 90% 1 yıl Evet terliksiz rahat edemem😂 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de rahat edemem Yorumla
mevsimbahar188 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% 1 yıl Giyerim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Daha titiz hissediyor insan Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. giyerim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Giymek de lazım Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Ben kesinlikle terliksiz dolaşmam 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de öyle Yorumla
u SilverBlooming Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet giyiyorum bazen 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
giymiyorum
temizlik olsun olmasın ben evde terliksiz zemine basamam bile
Bende öyle neden böyle olduk acaba
bilmiyorum ki ama titizlikten değil alışkanlık gibi bir şey
Ayak kirleniyor hissi geliyor
Normalde de terlik ya da patik giyerim. Temizlik yaparken de giyiyorum. Terliksiz olmas.
Patik ıslanır hemen ama
Evet. Oldu da birkaç kere. O yüzden terlikle değiştiriyorum. Temizlikten sonra patikle devam. 😂
Ben de plastik terlik giyiyorum en güzeli. Suya dayanıklı
10 dakika sürüyor odamı temizlemek terliğe gerek kalmıyor
Ne kısa sürüyor öyle 🤣🤣🤣
Diğer yerleri temizlikçi hallediyor zaten odam toplu zaten bi paspas camları duvarları sil sehpayı dolabı sil tamam
Ne kadar rahat
Çalıştığım şirket sağolsun
Özel değilse neresi
Gebzede bir firma
Sanayi bölgesi ama çok pahalı bir yer oldu artık
En az kira 15 k gerisini sen hesapla
Haberlerde görmüştüm en pahalı yer diye. İnsanına zor
Şirket karşılıyor herşeyi etliye sütlüye karışmıyorum sadece kendi masraflarım sigara alkol veya dışarıda gezmek
Evet çünkü sildigim yerden gecek oluyorum iz kalıyor terlik iz yapmaz kirletmez alışkanlık oldu bnd
Ayak izi pati izi gibi çıkıveriyor 🤣
Evet evet ahah
Terlik giyinip iş yapamam bana yük oluyor en son kabileler gibi takilicam zaten temizlik yaparken 😂
Fark etmiyor bana ama çorap kesin giyerim kayıp düşerim falan hoş olmaz
Normalde de terlik giyiyorum temizlik yaparken de oyie alışkanlık olmuş artık
Normalde de evde terliksiz dolaşamıyorum
Ben de aynı şekilde
Kalın ve kapalı bir terlik giyiyorum.
En doğrusu
Evet terliksiz rahat edemem😂
Ben de rahat edemem
Sürekli terlik giyerim
Evet çorap ve terlik giyiyorum
Hiç denemedim temizliği
Giyerim
Daha titiz hissediyor insan
giyerim
Giymek de lazım
Ben kesinlikle terliksiz dolaşmam
Ben de öyle
herzaman
Pek degil
Bazen.
Evet giyiyorum bazen
Terliksiz dolaşamam
Evet
Hayır evde terlik ya da çorap giymem