Alışveriş & Hediyeler En son ne zaman hunharca temizlik yaptınız? u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Saatlerdir temizlik yapıyorum. Kollarımı bacaklarımı hissetmiyorum artık 🫠 En son ne zaman hunharca temizlik yaptınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı. bir kaç gün önce yaptım ben kolay gelsin 1 0 Yorumla
minelhubb Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Dün dip bucak, kenar, köşe, cam, kapı hatta yataklara kadar her yeri yıkadım, sildim, tamizledim, arındım, ferahladım. 1 0 Yorumla
chefmaster Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Hala iyi geldik yakın zamanda annem babam hala yapıyor 1 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Minik ev temizlikleri dışında bu yaz yerimden kalkamadım teşekkürler😅 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Bilmiyorum. Kolay kolay yaptığım bir şey değil. 1 0 Yorumla
u Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et Master Yaş: 48 , eic 35% 1 yıl İnan ki hatırlayamayacağım kadar çok zaman oldu😀 1 2 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Güzel bir duygu olsa gerek Yorumla u Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ 1 yıl Çok güzel bir duygu 🔥😀 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Yarın temizlik yapıcaz 😂 1 1 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Kolay gelsin şimdiden 😅 Yorumla
BaLLROG34 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 41% 1 yıl Ben hep yapıyorum 1 20 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Hep temizlik mi yapılır ya😅 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Evet sadece masamı siliyorum Yorumla BaLLROG34 1 yıl Diğer her yer toz içinde 🤣🤣 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Hahah çok iyi Yorumla BaLLROG34 1 yıl Ama temizlikçi tutacağım herhalde bu gidişte bir hanım eli değmesi lazım gibi Yorumla u Aybuke6 1 yıl Bazen benim de içimden geçmiyor değil 😅 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Bak aynı kafadayız düşünce aynı 🙃Günün 12 saati çalış eve gel pert şekilde 🤣 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Bazen gerekiyor sanki ya 😅 temizlik yapmayı pek sevmem. Mecburiyetten işte 😅 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Yalnız yaşıyorsan evet çamaşır işleri felan biraz fazla dert 😒 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Çamaşır en kolayı ya, atıyorsun yıkanıyor 🤣 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Derece kısmını biraz kavramam gerekiyor :D Yorumla u Aybuke6 1 yıl Hahah kazakları yüksek derecede yıkama yeter 🤣 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Geçen ütü yaparken en sevdiğim Pahalı bir Krem rengi pantolonomu yaktım :( :( :( Yorumla u Aybuke6 1 yıl Ütü daha riskli tabi ona göre. Geçmiş olsun 😅 Yorumla BaLLROG34 1 yıl Bol bol su içtik valla :) Yorumla u Aybuke6 1 yıl 🤭🤭 Öğrendin mi bari Yorumla BaLLROG34 1 yıl Biraz biraz Yapıyorum kısık ayarda Youtube amca birşeyler kattı bana :D Yorumla u Aybuke6 1 yıl Mecburen 😅 Yorumla BaLLROG34 1 yıl İnsanoğlu mecbur kalınca paşa paşa yapıyor :D Yorumla u Aybuke6 1 yıl Doğrudur 😅 Yorumla
YalancıYarim9 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 1 yıl Kolay gelsinnn 🤗🤗 1 2 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Sağ ol 😅 Yorumla YalancıYarim9 1 yıl Rica ederimm 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bir kaç gün önce yaptım ben kolay gelsin
Dün dip bucak, kenar, köşe, cam, kapı hatta yataklara kadar her yeri yıkadım, sildim, tamizledim, arındım, ferahladım.
Hala iyi geldik yakın zamanda annem babam hala yapıyor
Minik ev temizlikleri dışında bu yaz yerimden kalkamadım teşekkürler😅
Bilmiyorum. Kolay kolay yaptığım bir şey değil.
İnan ki hatırlayamayacağım kadar çok zaman oldu😀
Güzel bir duygu olsa gerek
Çok güzel bir duygu 🔥😀
Tam bir hafta önce
Yarın temizlik yapıcaz 😂
Kolay gelsin şimdiden 😅
Her gün yapıyoruz annemle 😂
İki gündür yapıyorum.
Ben hep yapıyorum
Hep temizlik mi yapılır ya😅
Evet sadece masamı siliyorum
Diğer her yer toz içinde 🤣🤣
Hahah çok iyi
Ama temizlikçi tutacağım herhalde bu gidişte bir hanım eli değmesi lazım gibi
Bazen benim de içimden geçmiyor değil 😅
Bak aynı kafadayız düşünce aynı 🙃
Günün 12 saati çalış eve gel pert şekilde 🤣
Bazen gerekiyor sanki ya 😅 temizlik yapmayı pek sevmem. Mecburiyetten işte 😅
Yalnız yaşıyorsan evet çamaşır işleri felan biraz fazla dert 😒
Çamaşır en kolayı ya, atıyorsun yıkanıyor 🤣
Derece kısmını biraz kavramam gerekiyor :D
Hahah kazakları yüksek derecede yıkama yeter 🤣
Geçen ütü yaparken en sevdiğim Pahalı bir Krem rengi pantolonomu yaktım :( :( :(
Ütü daha riskli tabi ona göre. Geçmiş olsun 😅
Bol bol su içtik valla :)
🤭🤭 Öğrendin mi bari
Biraz biraz Yapıyorum kısık ayarda Youtube amca birşeyler kattı bana :D
Mecburen 😅
İnsanoğlu mecbur kalınca paşa paşa yapıyor :D
Doğrudur 😅
Daha bu sabah 🤷🏻♀️
Birkaç gün oldu
2 gün önce..
Bu gün 🤣🤣
Eskiden çok yapardım
Tam yapacağım yapamıyorum
gecen hafta
Kolay gelsinnn 🤗🤗
Sağ ol 😅
Rica ederimm 😅
Dün bebiş