Sus be en sinir olduğum şey süpür yeter o deterjan dök şu deterjan dök onu koy bunu sık şunu temizlee boşa masraf 💆♂️. Yatak toplamakta öyle akşama yatacam niye topluyorum biri görürmüş benim yatağımı gören birisi zaten o yatanağın sahiplerindendir. Başkası görüyorsa onun ayıbıdır kjsdjsd
Aynen neyseki bizde bunu yapan yok😂arada küçük kardeşim dalgınlıkla yapıyor sildiriyorum 14 yaşında artık öğrenme vakti sorumlulukları hadi hadi diyorum😂😂
He valla kadın olmayı hiç istemezdim.. evde kalırdım kesin öyle temizlik yapacak yemek yapacak şey olmazdı beni.. kötü yola düşer lez falan olurdum ay Allah korumuş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
yine ben silerim ona bırakmam güvenmem iyi silemez
ama kızarım azıcık
temizlenen yer aynı anda kirletilir mi hiç dimi ama
Azıcık kızarsan iyi jdjsjd
:D :D
Aramızdaki samimiyete bağlı, söylenirim baktım tekrar tekrar yapıyor o zaman başka intikam yöntemleri ile temizletirim 😇
Ay samimiyet bile umrumda değil, eline ne geçerse kafasına atasım geliyor xhjd
Elime *
🤣🤣
🤣
Bu konu da çok hassasım mecburen geçmem gerekse bile tedirgin olurum. Aynı şeyin bana yapılmasını istemem. Vileda sapıyla haşır neşir ederim.
Çok haklısın, aynı inceliğe ben de sahibim
Yeniden silerim. Boş yerden geçileceğine ıslak yerden neden geçerler anlamam. Sinir oluyorum.
Aynen 😑
Senin temizlik yaptigin yerlerde tepinmek lazim o zaman 😀
Gıcık şey
🤣🤣😀
Yeniden silerim. Vaktim varsa tabi. Yoksa öyle kalır
Yine sabırlı biri xjjd
Mesleki deformasyon diyelim
👍🏻👍🏻
Uçarak geçemeyeceğime göre illaki basılacaktır. Çok saçma buluyorum temizliği sdlkksd
Saçmalama oziii
Sus be en sinir olduğum şey süpür yeter o deterjan dök şu deterjan dök onu koy bunu sık şunu temizlee boşa masraf 💆♂️. Yatak toplamakta öyle akşama yatacam niye topluyorum biri görürmüş benim yatağımı gören birisi zaten o yatanağın sahiplerindendir. Başkası görüyorsa onun ayıbıdır kjsdjsd
😱🤦♀️ Tamam sus beee masraf diyor, orada tükendim 😑
Masraf tabii bir bez 50 lira bundan 3 4 tane alıyorsun her ay deterjan 300 lira tanesi 5 6 tane alıyorsun ohoo
😣😣😣😣🤬🤬🤬 Cimrolar kapatılsınnn
Bunun cimrilikle ne alakası var 😒
Masraf diye isyan eden erko cimrodur ozino 🤣😬
Öyle diyorsan doğrudur 💆♂️
🤣🤗
Hahshah vallah bizim evde ben silmeyi başladmmı kimse ayağa kalkmayı göze alamaz
Vay bee 😂
Temizlik yaparken kimse olmuyor ki genelde yalnızım 🥺
Vah vahhh şüko
Profilde eda: 😇🥰
Bu soruda eda: 👿🤬
He öyle oldu sjjjd🤭
Sana vah hıhhh 😒😒
Benimle iddialaşma ulan xd
Sen inatsan ben daha inadım hayırdır ulan 🤣
Şükoooo 👡
Şüko: 🛡️ Edoooşşş 🤫
O ne ln
Kalkan 😏 ( ayakkabı gösterdin ya koruma amaçlı :d ) fkdkdldld
Terlikti o terlik fırlattım sana 👡🤣
Neyse ne işte çokta şey etme djskskd🤣Kalkanıma çarptı o terliğin fjdkd
🤣 Kalkan malkan dinlemez benim terlik djdjd
Terlik terlik olmaktan çıkar öyleyse o ne be füze mi atıyon delüü işe yaramaz senin o terliğin taamm mııı djdkdkd 😝😝🤪
Haklısın 37 numaracık terlik işe yaramaz, sana 50no gerek xdj
Benimki de 46 numaracık djdjd
Kalkan varken hiç bişey yapamazsın 🤣
Maşallah ne kalkanmış o jxjdjdj
Sağlamdır 😏 fjdkdldşdş
🤣 🤣 🤣 Kalkan diyince aklıma kötü şeyler geldi 🤔
Senin şu size ne çağırıştırıyor sorunu gördükten sonra normal karşılıyorum edoş 🤣🤣🤣🤭
Püü senin aklına ben xdjjd
Ne var beee fkdldld aklına kötü şeyler gelen sana ne demeli 🤣🤣🤣🤭
Gelmekte haklıyım ama pdlslsl
Ha ben değilim yani djdkd
Değilsin hıh
Ayrımcı seni uyuzz gıcıkkk hıhh 😒
🤣 🤣.
İçin fesat edoş senin djdjdkd
Benim içim melek 😇
https://youtu.be/ik07krKNAyY?si=DilrPqStG_OpI7NV
https://youtu.be/bQlKM96_6fU?si=VyNQX7Rd6B-GsmqW
https://youtu.be/P69TodoHWqc?si=DmEUrTzAHkmqpYn2
https://youtu.be/5_z_Dq3GJA0?si=UagqHOSbBfOYUNSP
https://youtu.be/0dDOjabpgb4?si=nj_6x8GW1VDIkOQX
https://youtu.be/BtOJHpxc4vA?si=D6wRaT5S9j33hJpB
O kişiye sildiririm kesinlikle. Ben o kadar yürekli bir insan değilimdir.😂
😂 İnsan çileden çıkıyor yani o an
O kişiye sildiriyorum. Yorgunluğumun üzerine pisliyor o temizlesin😂😂
Aşırı sinir bozucu
Aynen neyseki bizde bunu yapan yok😂arada küçük kardeşim dalgınlıkla yapıyor sildiriyorum 14 yaşında artık öğrenme vakti sorumlulukları hadi hadi diyorum😂😂
😂😂 Eskiden ben de yapardım ama bilerek değil, annemi şimdi daha iyi anlıyorum 😂
Ahahah bende yapmışımdır çaktırmayalım😂😂🤫🤫
🤭😂😆
Temizlik yapmıyorum ki
Hayat erkeklere güzel dimi
He valla kadın olmayı hiç istemezdim.. evde kalırdım kesin öyle temizlik yapacak yemek yapacak şey olmazdı beni.. kötü yola düşer lez falan olurdum ay Allah korumuş
😱 Fenalar fenası xdddd
İşte ucuz kurtulmuşum 🤦🏻♂️
Evt kaba sakalcım
Yeniden silerim
Bir boğa burcu o kadar sakin olamaz 😆
Silerken sustuğumu sövmeyeceğimi kim söyledi ajdja
🤣 Hı o zaman tamam xjxj
😂😂
Yeniden paspas cekerim
👍🏻
Pardon demekle olmuyor.
Evet..
Değişiyor zaman zaman
Ruh haline göre mi
Nereyi sildiğim üzerinden kimin ne surede ne amaçla geçtiği gibi
Anladım
Temizlik yaparken evden herkesi kov 😅
Mantıklı
ya da kirletene sildir karar senin
Evet...
Ne mutlu tek başına yalnız yaşayanlara olsun
Hıhı
Sinirliysem yaptırırım değilsem kendim yaparım
Bazen ben de Ruh halime göre oluyor gerçi :d
Başıma geldiği için yazdım zaten 😃
😂🌸
Üzgünüm o işlerden hiç anlamıyorum.
Anlıyorum
Sen her soruna eig cevap seçermisin
Seçmiyorum genelde. Niye sordunuz
En iyi görüş seçmek xper veriyormu bize
Evet
Az ama
Olsundu
Evet genelde yeniden siliyoruz
Beddua ede ede
Anneler hele fena yapar
Annemin içinden başka biri çıkabiliyor o an xjjdjd
Kesinlikle eminim 😅
:ddd
tekme tokat dalarım
🤣
Ben silerim sorun yok
Yeniden silerm mecburen
Kıyamet kopuyor😂
Sildigim yere basmazlar. Uyaririm
Silerim ben birsey olmaz
Basan kişiyi silerim
🤣 O kadar da değil ya sjjs
Yeniden silerim
Sabrınız hayranım
Sabrınıza* 😂
Islak mendil kullan.
Hay sizin temizlik anlayışınıza 😂
Islak kalmasını istemiyorsan.
🤣🤣 Islak mendil adı üstünde :p
Peki.
Ne bu ciddiyet abicim xd
Saygıdan. İyi temizliğe saygım var.
Pekiiii
😊 yerim seni.
🤨🤨
yeniden silerim
Ay sabırlı kız
duruma göre
Ruh haline göre falan mı
aynen canım
🤣
Yeniden silerim..
Sabırlıymışsın
Yeri silerim
O kişiye yaptırırırm