Temizlikçiler olmasaydı avmde tuvaletimizi yaparken ya mikrop kapardık ya da hiç tuvalete gidemezdik, haksız mıyım?

O yüzden arkadaşlar yapıyoruzzzzzzzzz?
Birisi temizlikçiyim diyince suratımı ekşitmek yerine diger mesleklere verdigimiz tepkiyi veriyorum. Bu da güzel bir iş ben temizlik yapmayı çok severim mesela acımanız asıl benim tek acınası yanım sizden aldığım tepkiler en büyük üzüntüm yoksa hijen sağlamak gutur verici temizlik işiyle mesgul olmak stres atıcı eğlenceli bir iş :)
Güncellemeler
1 yıl
Gurur verici*
Temizlikçiler olmasaydı avmde tuvaletimizi yaparken ya mikrop kapardık ya da hiç tuvalete gidemezdik, haksız mıyım?
Cevapla