Ev temizliği için eve yardımcı çağırmak lükse mi giriyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ev temizliği için eve yardımcı çağırmak lükse mi giriyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İnsan kendi evini özene bezen kuruyor. Kuşlar böcekler bile kendi evini temizliyor. Eğer sağlığın yerindeyse evini temizlemek zorundasın. Bunu yapmayan Tembeldir arkadaşlar. Sorma ben mükemmelim, şaheserim, benim gibisi yok demesin.
Aslan yattığı yerden belli olur.
Lükse giriyor ama çalışıyor da temizlik için fırsat bulamıyorsa ayda bir detaylı temizlik için olabilir
Bencede
Cevap
7Cevap
Ben yardımcı çağırmam. Z kuşağı olarak kendim yaptığım için gerek duymuyorum. Lükse girebilir, herkesin kendi tercihi bir şey diyemeyiz.
Kendin yapıyor olman güzel.
Hayır lüks değil bazen insan yorgun oluyor arada çarsa normal 👍👍bence
Bencede
👍👍
Sağlıklı olunduğu sürece insan kendi işini kendi halledebilir. Keyfî çağırmak lükse giriyor.
Keyfi çağırmak illa ki lükse girer
İmkan varsa gayet makul bir şey. Ama Türkiye sartlarında geçinmek bile zor olunca lüks gibi oluyor..
Eskiden öyleymiş de şimdi özellikle iki tarafın da yoğun tempoda çalıştığı durumlarda çağın gereği oldu bence.
Gerekli durumlarda çağrılabilir. Örneğin hamilelik hastalık vs gibi. Ama onun harici haftada 1 2 kere temizlikçi çağrılması evet bence lükstür
Yok ya insan kendine değer verince iyi oluyor 😂
Orası başka
Yav ayıp söylemesi zaten insanlar kendi iyiliği için bir şey yapınca elalemin götune batıyor 🙄
Herşeyin başında zaten o elalem yok mu
Varya o düşünceyi kafasından silip atan kadar akıllı insan yoktur 😁 ve benim umrumda değil ha valla hatta onları deli etmek hoşuma gidiyor 😂
O düşünce içine insan girdiği zaman hayatı bitmiş demektir kendini bilen insan nerde ne yapmasını gayet iyi bilir
He valla bak 😂
Seni sevmeyen insanların ne diyecekleri neden umrunda ki değil mi 😂
İnsan bu hayatta kendini sevmeli insanları da sevmeli ama insanlar arasında her zaman bir mesafe koymalı arasına
Biz onlar kadar iğrenç değiliz bunun farkındayım ve hiç de utanmam onlardan onlar utansın bence 🙂
Aynen 🙃 doğru diyorsun
Ben hep doğruyu söylüyorum 😂
Nedense hep hak veriyon 😂
Eee doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar ben seni kovmuyorum yaz bunları bir kenara sonra bana yol su elektrik olarak geri ödersin 🤣
😂😂😂
Doğruyu söylerken de düşünmek lazım şuraya bak borçlandık 😂🤣
Böyle borca can kurban nerden renk geleceğiz ki sen borcunu ödeyecen 🤣
Akıl veriyorum yetmiyor mu be 😂
Akıl vermek güzel 😅 sağolasın
Kimse bu kadar zahmet etmez asıl senin odemen lazım 😂
O zaman atlayıp Kayseri'ye geliyorsun
O kadar yola para verecem ne elde edecem be 😂
Ya insanları bu konuda anlamıyorum
İnsan bir yere giderken kafasında ne olmasını ister ki
İzmir'e gidersin yemek yemeye millet der sanki burada o yemekler yok aynı paraya gelir
Ya insan bir yerden bir yere istediği zaman gidemeyecekse niye yaşıyor ki illa bir şey mi elde etmeli
Hangi konuda 😂
Hem o kadar param yok be 😂🤣
Para kolay halledilir 🙃
😂😂😂
Öyle oluyor biraz gadaşı seni hala burada görmek ne güzel 😅
İş durumumuza bağlı müsait değilsek çağırırım
iki evebeynde çalısıyorsa veya biraz baş başa vakit geçirmek isterlerse bence hizmetçi tutulabilir
Bu Zamanda sayılır
Öyle valla
Aynen öylesi çok insan var
Amin
Yani ülke şartlarına göre biraz lüx.
Lüks mü bilmiyorum ama ben çağırıyorum.
Keskinlikle lüks degil
Kendi işimi kendim yaparım
Ne gerek var karı koca yapsınlar
Herkesin kendi işi, aslında lüks olmamalı ama bazı ekonomik sebepler sağ olsun lüks ediyor.
Hayır
evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar