Cam silme robotu boşa masraf mı yoksa gereklilik mi?

12nci katta oturan biri olarak aşırı gerekli bir şey olduğunu söyleyebilirim.
Cam silme robotu boşa masraf mı yoksa gereklilik mi?
Cevapla