Alışveriş & Hediyeler Bulaşıkları hemen yıkar mısınız biriktirir misiniz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Birikmiş bulaşık gözümde büyüdüğü için anında yıkamayı severim, siz nasıl tercih ediyorsunuz? Bulaşıkları hemen yıkar mısınız biriktirir misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ben hemen yıkarım genelde öyle bulaşık biriktirmeyi hiç sevmiyorum. birde lekeler kuruyor daha sonra 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ben de hiç sevmiyorum barış, sonra yıka yıka bitmiyor. u Barış_LonelyForever +1 yıl Dimi abla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Anında yıkamak bence de iyi ama bazen biriktirdiğim oluyor 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl İşimiz çıkıyor birikiyor Yorumla Aliasing26 +1 yıl Aynen Yorumla
varolmamaliydim Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Genelde işimi yapar yapma atarim makineye birikince gözümde büyüyor 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Makineye attıysam için rahat 🤣 Yorumla varolmamaliydim +1 yıl Aynennn🙃 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Birikiyor maalesef ya. Diyorum yer yemez kaldırayım ama halim olmuyor. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Akşam yemeğinde özellikle Yorumla
_GeceMuhafızı_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Annem hemen yıkıyor bazı zamanlar birikiyor bazı zamanlar bulaşık Makinesi ile yıkıyor 1 15 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl En güzeli hemen yıkamak. Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Bazı zamanlar sonradan çıkma durumu varsa hepsini yıkıyor Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Evet olabiliyor. Buarada sen nedem sürekli nickini kapatıyorsun i? Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Aslında benim ilk nick buydu hesabım iptal edildi sonra başka isimleri aldım sevmedim buna döndüm, senin dikkatini çekmek kolay değil Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Neden hesap kapatılıyor ki ben onu anlayamadım. Bildiğim kadarıyla atın fenomeni olmuştun üst üste Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl O fenomen rozetim alındı ondan sonra kapadım Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Birisiyle kavga ettimEkran görüntüsü aldım soru sordum içinde hakaret vardıOndan dolayı Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Kavga olunca fenomen rozeti mi alınıyor ne kavgalar görüyoruz hiçbir şey olmuyor ilginç. Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Soru sordum kavga ile ilgili ekran görüntüsünde hakaret vardı ondan dolayı Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Anladım, keşke hiç muhatap olmasaydın, tatsızlık olmasaydı. Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Sağlık olsun çok önemi yok fenomen olmasam da sorun değil Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Mühim olan eğlenmek ama fenomen olmak da güzel Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Seni görmek fenomen olmaktan bile güzel Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Teşekkür ederim onore oldum 💗 Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Seni tanımak isterdim ama sağlık olsun Yorumla
_ŞeytanRuhlu_ Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yalnız yaşayan biri olarak çok bulaşığım olmaz... Genelde 10 dk içinde temizlerim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Yalnız yaşamak bu nedenle çok güzel Yorumla
MawiTech Takip Et Guru Yaş: 109 +1 yıl ben hemen yemekten en geç 30 dk sonra makine dizerim 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ne güzel tam başak burcu davranışı Yorumla MawiTech +1 yıl başak burcuyum Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Belli 🤣 Yorumla MawiTech +1 yıl birde uzun yıllar tek yaşayınca kalması hoşuma gitmiyor başka işlerim çıkıyor kalıyor sonra Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Tabiki hemen yıkanır çünkü sağlık açısından ciddi riks biriktirmek 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yıkarım , zaten tek kişiyim. Birikip kokutmaktansa yıkarım pırıl pırıl dursun 1 0 Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl direkt atarım makinaya dağınık hiç sevmiyorum hem böyle daha hijyenli 1 0 Yorumla
_theReapeR_ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Valla hiç dikkat etmiyorum belli bi saati var öyle atıyorlar herhalde 1 0 Yorumla
Kaunis Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Lazım oldukça yıkıyorum 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl En doğru cevap aslında 😬 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Hemen yıkarm görüntü kirliligi yapıyor 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Hemen yıkarız. 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Yıkarız derken kim yıkıyor :) Yorumla Semih6934 +1 yıl Yani evdekilere yardımcı olurum bazen 😅 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Anladım :) Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. hemen yıkarım ben 1 0 Yorumla
Karo34 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Biriktiriyoruz 😂😂 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Aferin 🤣🤣🤣 Yorumla Karo34 +1 yıl Eşimle beraber yapıyoruz ikimizde çalışıyoruz ☺️ Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ne güzel eşle anlamda temizlik olur bir şekilde Yorumla Karo34 +1 yıl Temizlik bitmez 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben hemen yıkarım genelde öyle bulaşık biriktirmeyi hiç sevmiyorum. birde lekeler kuruyor daha sonra
Ben de hiç sevmiyorum barış, sonra yıka yıka bitmiyor.
Dimi abla
Anında yıkamak bence de iyi ama bazen biriktirdiğim oluyor
İşimiz çıkıyor birikiyor
Aynen
Genelde işimi yapar yapma atarim makineye birikince gözümde büyüyor
Makineye attıysam için rahat 🤣
Aynennn🙃
Birikiyor maalesef ya. Diyorum yer yemez kaldırayım ama halim olmuyor.
Akşam yemeğinde özellikle
Annem hemen yıkıyor bazı zamanlar birikiyor bazı zamanlar bulaşık Makinesi ile yıkıyor
En güzeli hemen yıkamak.
Bazı zamanlar sonradan çıkma durumu varsa hepsini yıkıyor
Evet olabiliyor. Buarada sen nedem sürekli nickini kapatıyorsun i?
Aslında benim ilk nick buydu hesabım iptal edildi sonra başka isimleri aldım sevmedim buna döndüm, senin dikkatini çekmek kolay değil
Neden hesap kapatılıyor ki ben onu anlayamadım. Bildiğim kadarıyla atın fenomeni olmuştun üst üste
O fenomen rozetim alındı ondan sonra kapadım
Birisiyle kavga ettimEkran görüntüsü aldım soru sordum içinde hakaret vardıOndan dolayı
Kavga olunca fenomen rozeti mi alınıyor ne kavgalar görüyoruz hiçbir şey olmuyor ilginç.
Soru sordum kavga ile ilgili ekran görüntüsünde hakaret vardı ondan dolayı
Anladım, keşke hiç muhatap olmasaydın, tatsızlık olmasaydı.
Sağlık olsun çok önemi yok fenomen olmasam da sorun değil
Mühim olan eğlenmek ama fenomen olmak da güzel
Seni görmek fenomen olmaktan bile güzel
Teşekkür ederim onore oldum 💗
Seni tanımak isterdim ama sağlık olsun
Yalnız yaşayan biri olarak çok bulaşığım olmaz... Genelde 10 dk içinde temizlerim
Yalnız yaşamak bu nedenle çok güzel
ben hemen yemekten en geç 30 dk sonra makine dizerim
Ne güzel tam başak burcu davranışı
başak burcuyum
Belli 🤣
birde uzun yıllar tek yaşayınca kalması hoşuma gitmiyor başka işlerim çıkıyor kalıyor sonra
Tabiki hemen yıkanır çünkü sağlık açısından ciddi riks biriktirmek
Yıkarım , zaten tek kişiyim.
Birikip kokutmaktansa yıkarım pırıl pırıl dursun
direkt atarım makinaya dağınık hiç sevmiyorum hem böyle daha hijyenli
Valla hiç dikkat etmiyorum belli bi saati var öyle atıyorlar herhalde
Lazım oldukça yıkıyorum
En doğru cevap aslında 😬
Annem sağolsun hallediyor hemen
Hemen yıkarm görüntü kirliligi yapıyor
Hemen yıkarız.
Yıkarız derken kim yıkıyor :)
Yani evdekilere yardımcı olurum bazen 😅
Anladım :)
yıkarım hemen
Anlık yemek ve toparlamak en güzeli
Bencede hemen yıkanmalı
hemen yıkarım ben
Biriktiriyoruz 😂😂
Aferin 🤣🤣🤣
Eşimle beraber yapıyoruz ikimizde çalışıyoruz ☺️
Ne güzel eşle anlamda temizlik olur bir şekilde
Temizlik bitmez 😂
Hemen yıkarım
Yıkarım
Hemen yıkarım