Hijyenik açıdan, sizce bu durum evin temiz olmasını etkiler mi?

Hijyenik açıdan, sizce bu durum evin temiz olmasını etkiler mi?

Evin içinde dışarıda giyilen ayakkabıları giymek, hijyen açısından evin temizliğini etkileyebilir. Dışarıdaki ayakkabılar, yürüdüğünüz yerlerde toprak, kir, bakteri, mikrop ve diğer kirleticileri taşıyabilir. Bu nedenle bu ayakkabıları evin içinde giymek, evinize bu kirleticilerin girmesine neden olabilir.
Hijyen açısından, dışarıda giyilen ayakkabıları ev içinde giymemek daha iyi bir yaklaşım olabilir. Ayakkabıları dışarıda bırakmak veya özel iç ayakkabılar giymek evin temizliğini koruyabilir. Bu, evinizdeki zeminlerin ve mobilyaların daha temiz kalmasına yardımcı olabilir ve aynı zamanda sağlık açısından da daha iyi bir uygulama olabilir.
Ancak, herkes bu konuda farklı bir yaklaşım benimseyebilir. Bazı insanlar dışarıda giyilen ayakkabıları ev içinde giymekte sakınca görmeyebilir. Sonuç olarak, evinizde nasıl hijyen sağlayacağınıza dair tercihlerinizi ve ihtiyaçlarınızı dikkate almalısınız.
Bu nasıl kullanılıyor biri bana da öğretsin
Acemisiyim.
Cevap
11Cevap
Hayır gezmem tabi ki de
Barışım 💗
Ablam :) 💗
Evimizde ve ev kurallarımızda bu tarz hijyen dışı davranışlara yer yok 😄
Asla yapmam, izin de vermem. Ev terliği bunun için var, herkes giysin.
Kesinlikle katılıyorum
Hayır tabii ki en sevmediğim şeylerden bir tanesidir bazen fizik tedaviye gideceğim zaman önceden ayakkabıyı yiyorum ama altını silerim
Silmek bile yeterli değil
Ama işte bazen öyle olması gerekiyor çünkü rahat giyemiyorum her yerde ama her zaman ayakkabıyla gezmiyorum tabii
Tuvalete girdiğin ayakkabıyla evde gezeceksin iğrenç bence
Bence de
Bize ters ve gercekten sacma birsey. Illaki birsey giyeceksen hiy terliğini gez içeride
Kesinlikle hayır hiç hijyenik değil etkiler bazı ülkelerin kültürlerinde olsa bile temiz değil
Evet bazı ülkelerde çok normal
Evde ayakkabı ile gezmem eğer ki gezilecek ise o ayakkabı sadece evde giyilen olmalı çünkü hem dışarı hem ev hijyenik olmaz
Hayr asla mikrop yuvası
Kesinlikle
Hayır , ev için ayrı Ayakkabı giyiyorum ( kışın )
Bir de titiz
De var orada 🤔
Evet her şey sende olumlu özellik olarak
Eyvallah ama olması gereken diyelim güzelbahtlı.
İnsanî değerler
Elbette insani değer ler...
Asla evin içinde giymem ve giyilmesine izin vermem
Film onlar sadece film
Türk örfü adeti, alışkanlıklarına ters.
Gezmemde gezdirmemde
Aynı ben
hayır tabiki
Olmaması gerekiyor
Asla gezmem
Yapanlar var
Hayir gezmem
Temiz gelmiyor değil mi
Yani sokakta yere tükürenler her şeyi yapanlar varken niye temiz gelsin ki
En sevmediğim konular tüylerim diken diken
Bir de anne mevsuzu var görürse dilinden kurtulaman 😄
Haklılar ams konuşmaya iğreniyoruz temizliği zulüm
Kesinlikle müsaade etmem.
hayır
Hayır giremem.
Hayır
Gezerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?