Canım isterse severek yaparım.
Temizliği severek mi, sevmeyerek mi yaparsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Canım isterse severek yaparım.
Temizliği severek mi, sevmeyerek mi yaparsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Keyfim yerindeyse temizlik için severek yaparım, kafam doluysa boşaltmak istiyorsam severek yaparım ama zorunda tutuluyorsam ya da aceleyle falan yapıyorsam, işime de karışılıyorsa sevmeyerek yaparım 😅
Her şekilde severim diyorsun
Severek yaparım
Tahmin edebiliyorum
☺️
Teşekkür ederim
Rica ederim
Annem çok severek yapmıyor
Sevmiyor demek ki
Kadın haklı babam doymuyor
Yani ona da zor
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Sevmeyerek yaparım
Ama yapıyorsun ona bakmak gerek
Ev boşsa severek yapıyorum ama annemler kardeşlerim olunca nedense hiç yapasım gelmiyor
Onlar yardım etmiyor ya ondandır
Keyfime bağlı. Genelde sevmeyerek başlayıp hızımı alamayıp dip köşe temizliğe giriyorum
Ooo maşallah
Aslan yattığı yerden belli olur severek yapıyorum severim çünkü temizlik imandan gelir
Helal valla
:) :)
Her zaman severek temiz ve tertipli olmayı seviyorum.
Temizlik iyidir
Senin evinde rahat eder insan 🙃
Teşekkür ederim Çok sağ ol bu tabii ayrı bir özellik rahmetli annem çok temiz düzenli tertip de titiz bir insandı bizlere de bu durumu aşıladı çevremdeki insanlar benim düzenim ve temizliğim karşısında çok şaşırır özellikle bayan arkadaşlarım biz senin kadar bu kadar tertede ve düzenli erkek görmediğini bile söylüyorlar
Mekanı cennet olsun
Amin cümlemize inşallah Çok teşekkür ederim annem çok özel bir insandı mekanı cennet olsun ruhu şad olsun biz de çok güzel şeyler öğretti ve en önemlisi de nsan olmayı İnsan gibi davranmayı insan olmayı erdemini öğretti babam da annem sayesinde bugün toplumda belli bir yere gelebildiysek onların emeklerine asla yaslayamam her gün onlara dualarımı ediyorum Rabbim mekanlarını cennet eylesin onları bir arada buluştursun güzellikler nasip eylesin bizlere annesizlik bu duyguyu babasızlıkla da yaşamıştım ama yakın zamanda annemi kaybettiğim için şunu söyleyebilirim insanın sevdiği insanın hayatında olmaması büyük bir kayıp ve üzüntü hayattayken sevdiklerinizin kıymetini bilin ben bildim ama doyamadım öyle söyleyeyim
çok severek yaparım gerçek anlamda kakılmış gibiyimdir ben
Senin maşallahın var
Müzik eşliğinde severek
Hangi müzikler
O anki ruh halime bağlı 😄
Hareketli müzikler iyi gider
Evet genelde öyle 😄
Yakışır
yapmak zorundayız sevmesek de
Ah bu mecburiyet yok mu 😅
Keyifle yaparım, zihnim dağılır, rahatlarım.
Ne güzel
Severek yaparım...
Maşallah
Terapi gibi nasıl sevilmez kiii
Terapi gibi olduğu doğru
Aynen öyle.
🙃
Hep severek yaparım 😊
Vayyy çok iyi
Severek yaparım ama çok da değil.
Az seviyorsun o halde
Ben gerekirse anneme her türlü yardımcı olurm seve seve
Sevmeyerek, biri yapsa hayır demem...😅
O derece diyorsun 😅
Evde ama kim yapıyor yine ben
Olsun yarın müzik eşliğinde yapsana 🙃
Yarın hiç mümkün değil canım ne zaman isterse biraz biraz yapıyorum
O zaman yarın keyif yap 🙃
Keyif bu akşam düşündüm ama onu da yapamayacağım gibi yorgunluk çöktü yarın işlerim var dışarıda ayrıca ev hiç olmaz bakalım ne zaman biraz daha kirli kalsın ne yapayım aman boş ver
boş ver şimdi temizliği balkona çıksana biraz hava al son sıcak günler tadını çıkar
Ah o keyif Peşindeydim ama uykum geldi erken kalkıyorum sanırım uyuyacağım
Daha saat çok erken biraz keyif yap uyursun nasılsa 🙃
Öyle mi yapsam uyuyup kalsam mi düşünüyorum
Uyuma gel beni dinle kahveni al eline 🙃
Geç balkonuna
Severek yapıyorum.
Maşallah
Offff layip yaparim
Ama güzel yaparsın
İns öyledir abi
Öyledir
Genelde sevmeyerek
Sevmeyen çok 🙃
severek yaparım
Ne güzel 🙃
Söverek yapıyorum
🤣🤣
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?