Ocakta katman katman yağ olunca nasıl çıkarıyorsunuz?

Ben telliyorum cünkü diğer türlü cıkmıyor buda çiziklere sebep oluyor?
Ocakta katman katman yağ olunca nasıl çıkarıyorsunuz?
Cevapla