Yapılmıyor mümkün değil, sıcakta temizlik olmuyor bence.

Yapılmıyor mümkün değil, sıcakta temizlik olmuyor bence.

Yazın terlemek kışın hafiften üşümek kaçınılmaz. İllaki yaparım. Yazın miss gibi bir duşla telafi ederim, kışın da sıcak bi şeyler içerek.
Evet de yazın boğuyor
Napalım bacım 😄 Temizlik 4 mevsim şart
O kesin
🦋💖🦋💖
EİC ferahlığı için çok teşekkürler 😍💖🍧🍿🍹
Evet abla kesinlikle öyle çünkü zaten yorucu üzerine hava sıcakken nefes bile almak zor oluyor temizlik konusunda.
Kesinlikle ben de zorlanıyorum
Cevap
3Cevap
Yaz ayların bi temizlik bi yemek yapmak insanı mahvediyor
Evet 😏
Klimayı açıyorum açmazsam bayılırım. Sıcağa gelemiyorum.
Bu sene ben de dayanamıyorum
Aşırı çok sıcak.
Yapiıyorum el mecbur ama temizlik yaparken feriha gibi bayılasım geliyo😁
Benim de aynı
neyseki evimiz o kadar sıcak olmuyor yoksa kalkamazdım yataktan
Buna güldüm
Temizlik sıcakta da soğukta da çok güzeldir. Bugün yapasım vardı ama yoğunum maalesef.
Evet zülüm gibi cok yorucu
Beni benden alıyor
bana daha eğlenceli geliyo , camları tam açıp ooh
Kışın daha zor geliyo
hayır yapıyorum ben yinede severim
Sicakta olmuyo ya
Evet maalesef
tek yaşıyom mis gibi evim
Temizlikci cagiriyorum
klima varsa ancak çekiliyor
Zulüm zaten heleki bu sicaklarda
Eveeeett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar