Güzel havalarda temizlik yapmak sizi de biraz üzüyor mu?

Güzel havalarda temizlik yapmak sizi de biraz üzüyor mu?

La damardan girdin şimdi, tam günlük güneşlik gel şimdi temizlikmi, gezmemi. Ama önce temizlik çamaşır bulaşık halı perde mutfak dolabı banyo paspas kapı pencere 2 saate bitirebilirsem giderim.
Hava güzelken zor oluyor
Güneşli temiz havada temizlik daha kolay bitiyor bence. Öğleden sonra giderim gezmeye 😄
Katılıyorum
Çok teşekkürler 😍😍
Geziyorum zaten ve işim gereği her gün dışardayım.
Öğrenci biliyordum
Öğrencilikte meslek😂
Doğru 🤣🤣
Cevap
7Cevap
Evet çok oluyor
Temizlik yapmak gezmekten daha eğlenceli geliyo camları açacaksın ve müzik olcak ne stres ne başka bisey hemde bedava mutluluk 😊😊
Elbette güzel bir mutlu olma şekli
Temizlik zamanı gelmiş ise hava durumu beni ilgilendirmez o temizlik yapılacak.
Doğru
Hava güzelken temizlik tercih etmem güneşli havaları kaçıramam
Ben de böyle düşünüyorum
Gidilebilir büyükanne ama oruçlu oruçlu evde oturmak daha iyi
Ben niyese güzel havalarda çalışan tayfayım hep
Ben de öyle
oruçlu oruçlu gezilmiyor
Tabiki temizlik yapmayı kim sever
Kimse 🤣
Evet oluyor
Yapamam. Sevgilim çok kızar.
evet
Bazen evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?