Gittiğiniz misafirlikte sizden böyle bir istekte bulunulsa rahatsız olur muydunuz?

Gittiğiniz misafirlikte sizden böyle bir istekte bulunulsa rahatsız olur muydunuz?

Selam gadası 🙃
İnsan en sevdiği kişinin evine giderse böyle bir teklife hayır demez. Ama onun dışında kimse misafir olduğu yerde temizlik yapmak istemez.
Olurum ben yapım böyle bana gelen temizlik yapmıyor ben niye yapiyim gerçi halamlar beni bilir deterjana alerjim var temizliğe katmazlar beni hapşırık krizine giriyorum
Alerji varsa öyle maalesef hasta gibi yapıyor insanı
Daha neler o kadar görgüsüzlüğü insanin en yakını bile yapmaz ama ben icap ederse kendim yaparım zaten nitekim annemin kayınvalidemin zamanında çok temizlediğim oldu
Olurum ben niçin yapayım ki misafirim adı üstünde he pislik benim sorumluluğum da benden oluşan bir şey ise yaparım ama bana ait olmayani temizlemem ev sahibinin işi o
Katılıyorum :/
Cevap
9Cevap
Hayır rahatsız olmazdım.
İnsan güceniyor az
Samimi olduğum insanın evindeysem tamam ama diğer türlü direk yüzüne söylerim ben gelene kadar boş boş oturdunmu diye 😂
Doğru olan da o aslında biz alttan alıyoruz
Evet olurum, halam evi süpürmemi istedi kendi oğlu evdeyken ben süpürmedim o yaptı. Enayi miyim
Evet o doğru değil kullanmak istemiş o
Evde yeterince yaptığımız temizlik yetmiyor gibi.. olur anam onu da yaparız
İsteyen oluyor çok hem de
Rahatsız olurum. Az ye kendine hizmetci tut falan derim
Dobrasın biliyor musun :)
Biliyorum ve yakın çevrem rahatsız bu durumdan 😂
Bence iyi de bir özellik
Bence de bahtıgüzel. En azından olup biteni düşüncemi dürüstçe söylüyorum
Bu ülkede az kişide bulunan özellik
Herkeste olursa iç savaş çıkar gibi 😂
Aslında insanlar adil olsa herkes empati yapardı şu an herkes eleştiren olmak istiyor
Çünkü cogu kişi BEN hastalıgına yakalanmış.
Her şeyi yapsınlar ama eleştiren tek onlar olsun istiyorlar.
Aslında psikolojik hastalık bu gercekten bak. Yok sayılmanın , ilgisizliğin dışa vurumu falan mı acaba 🤔
Ülkemizde çoğu insanın ruh hali bu maalesef
Ülke şartları 🥲
Asla rahatsız olmam. Talep edilmeden yaparım
Tam arkadaş olunacak insan :)
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😇
Gittiğim kişinin samimiyetine bağlı. Çok yakın bir dostum ise tabi yaparım, yaptımda 😊
Dostlar arası 😬
Samimi olduğum biri değilse yapmam çok saçma sjdj
Doğru olan o
Hayır yaparım, elime mi yapışacak? 😂
Ya yapışırsa 😬
Çaktırmam. 😂
Teyzem halam filansa rahatsız olmam
Onlar zaten fix
Misafirlikte neden temizlik yapayım ki saçma yani
Kankalar istiyor
Olmazdım. Yardım ederdim.
Ben de öyle
evet temizlikçi miyim ben
Belki hastadır umudu yoktur
Misafirliğe gittiysem gezmek istiyorum diye ne temizliği 😂
Evin kızına duş aldırabilirim:)
O nasıl teklif :)
Başka temizlikten anlamıyorum:)
yok artık daha neler
sevdiğim biriyse olur
Evet
Ne münasebet
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?