Sanki hastalıklardan koruyor gibi hissettirmiyor mu dezenfektanlar?

Sanki hastalıklardan koruyor gibi hissettirmiyor mu dezenfektanlar?

Selam gadası 🙃
Zaten başımıza ne geldiyse bu el dezenfektanları yüzüne gelmedi mi. Millet hastalıktan kırılıyor. Hep bu ürünleri kullanıp cildimizin anasını ağlattık. Zaten çoğu yerde artık el dezenfektanları kullanılmıyor.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Ben onları kesinlikle kullanmıyorum. Mecbur kalmadıkça kendimi riske etmem, fakat dezenfektanlara güvenmiyorum. Bana ait olur genelde. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Ben de öyle kendine ait yanımda taşırım
Cevap
9Cevap
Evet varsa mutlaka kullanıyorum
Olmalı da
Corona boyunca ya da coronadan önce ve sonrada elime asla dezenfektan sıkmadık kokusu çok kötü ve içime sinmeyen bir kıvamı var, kolonya daha iyi.
Kolonya tüm virüslere karşı etkili değil ama
Yani öylede dezenfektanıda normal bir şekilde sergilemiyorlar piyasaya, su koyuyorlar bazen.
Kutuları zor açılır tek kullanımlık genelde
Kullanmam çünkü herkes elini sürdüğü için pek dezenfektan olmaz
İçindeki sıvı dezenfekte ediyor
kullanmam cantamda var kolonya dezenfektan gerek yok
Kolonya aynısı değil ama
Yanımda taşıyorum ama yoksa kullanıyorum hala
Ben de öyle yanımda taşıyorum genel olarak
Elleri çatlatıyor fazlası kullanmıyorum olabildiğince dokunmuyorum fazla bir şeye.
En güzeli dokunmamak zaten
Kullanmıyorum hiç. Bir kere cafe’de kullanayım dedim boşmuş küstüm 🥹
Çoğunun içinde kansorejen madde var. denetim sıfır
O konu araştırılmalı
Hayır içine su koyuyorlar
Köpüklü bizim buradaki
Sabun da atmışlar demekkii
Çekiyor hala. Görünce dayanamıyor insan.
Evet tedbirli olmak gerekir
genelde hayır kendimi, n kullanıırm
Yanında mı taşıyorsun
evet
Hayır
Hayır
Kullanıyorum
Kullanmıyorum
kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?