Bu soğuk günlerde ev temizliği yapmak zor mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bu soğuk günlerde ev temizliği yapmak zor mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yoğun bir ev temizliğinden çıkıldığı için işin açıkçası bir süre temizlik görmek istemiyorum. Onun dışında evi temiz tuttuğumuz ve yapılması gerekenleri yaptığımız için çok zor olmuyor
😀Üzerimde üşengeçlik varsa zordur gadası yoksa girişirim çamaşır suyuylaa, etraf mis gibi olur.. pasaklı kezbanlardan değilim yaniii🤪😂😂😂
Bi zahmet olma tatlım 😘
Soğuk havalarda temizlik yapmak daha kolay geliyor bana. Sıcak havalarda temizlik yapmak zor geliyor.
Temizlik çok önemli soğuk sıcak fark etmez hastalıklar mikroplar gider hem
Cevap
7Cevap
Evet zor olabiliyor.
Şahsen ev temizliği ile pek uğraştığım ilgilendiğim söylenemez yapıyorduk da ne oldu hiç bir şey olmadı gereksiz.
Ev zaten ortaya derece olmuyormu yani sıcak temizlik için neden üşenilsin ? Kadınların Eline koz verme Gadası... 🥂
Üşümekten üşeniyorum. Aslında bi başlasam hareket ederken ısınırım sorun olmaz ama işte soğuk hava motivasyonda zorluk yaşatıyor.
Bu soğuk günlerinde ev temizliği yapmak zordur ama yapmak mecburiyetinde olabilirsin
Hayır gadasiiii ev sıçak hareket edince iyice ısınıyorsun🙂
Hanımlar temizliği şu halde yapsa, erkek bütün evi elden geçirir 😂
Soğuk havalarda daha iyi oluyor temizlik yapmak.
Kesinlikle evet
soğukta her iş zorlaşıyor
Biraz zor ama yazın daha daha zor
Soğuk günlerde yaşamak bile zor 😂
Çok halsiz oluyorum ama mecbur.
Hayır zor değil
Değil
Hayır gayet kolay
Evet
Aksine daha kolay.
Isim olMAZ
Kolay bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?