Kulaklıklar spordan sonra vevyaz aylarında maalesef kirleniyor. Nasıl temizliyorsunuz?

Kulaklıklar spordan sonra vevyaz aylarında maalesef kirleniyor. Nasıl temizliyorsunuz?

Evet takıntılı biri olarak sadece ıslak mendille değil sirke filanla da siliyorum ve kimseye vermiyorum çünkü huylanıyorum biri istediğinde kıramıyorum alıp takıyor ve onu ona hediye etmek zorunda kalıyorum maağlesef :D
En güzeli yaptığın
Islak mendil değilde özel kulak temizleme kalemi aldım. Ucu sivri olduğu için her köşeye giriyor ve mendil ucu da var. Oraya biraz kolonya sürüp öyle temizliyorum.
Çok güzel bir aparat trendde var mı bundan
Cevap
14Cevap
Evet temizliyorum
Evet temizliyorum o şekilde ya da kolonya ile
Ben de öyle yapıyorum
Süngerli benimki kulak deliğine sokmadığımm için sorun olmuyor😂
Oluyor ya arkadaşımın da süngerli bildiğin kirli :/
Benimki temiz ama yeni çünkü 😂
Spor falan yapılınca 2. Kullanımda eyvah eyvah 🤣
Meraba
Pamuksu olmayan kuru bezle her zaman temizlerim
Ben de silerim
AirPods 3e bayılıyorum bu arada kullanımı rahat siri den bildiri almak kablo derdi yok
Kılıfını burada bulamadım bulsam muhteşem olur 😊
Yabancı siteler de buraya gönderim yapıyor onlara da bir bak
Apple store de Çar söa pahalı düşünüyorum alan almayan mı 😁😊
Kulaklarımı temizlerim her sabah, böylece kulaklık kirlenmiyor
Her gün temizlemek lazım
Ben severim temiz, tutmayı kulaklarımı
Ben de severim mikrop kapar kuşak yoksa
Kulak*
Kulak seramun denilen bir sıvı üretir, bu kirleri tutmak için yapışkan bir sıvıdır, benim kulak derin olsduğu için kulak pamuğuylatemizliyorum, aksi halde buşon oluşur kulakta, onu temizletmek daha sıkıntılı
Kesinlikle vücuttaki her sıvının bir sebebi var zaten.
Doğrudur😆😆
Hayır Öyle bir şey yapmam 😅 Bozabilir çünkü
Kirli de takılmaz ki 😬
Temizliyorum ama ıslak mendille değil
Neyle temizliyorsunuz
Kuru bezle temizliyorum düzenli olarak.
ıslak bir şeyle temizlemem bozulabilir
Evet öyle bir ihtimal var
Duşa kulaklıkla giriyorum.
Ben onu yapamıyorum işte. :)
Bende yapamıyorum :)
Günlük temizliyorum ben 😊
Mecbur günlük temizlik :)
evet temiz tutarım
Ara ara temizliyorum
Hiç temizlemeyenler var o da iyi
Evet çok pis oluyor görüyorum etrafımdakilerde, mide bulandırıcı hep böyle kahverengi pislik doluyor içi...
Çok tiksinç duruyor :(
Maalesef, bir de temizlikleri de zor fırça mırça deniyoruz bir şeyler ama çok ufaklar. Bir ara bunun için set çıkarmışlar, temizlik setini alacaktım unuttum arada kaynadı.
Bunu bilmiyordum ben ıslak mendille siliyorum her gün şimdilik.
www.trendyol.com/.../bluetooth-kablosuz-kulaklik-temizleme-kalemi-aparati-temizleme-kiti-p-268654365
şöyle bir şey instagramda reklam olarak ikidebir karşıma çıkıyor hatta :)
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Vevyaz ayları derken
"Ve yaz"
Klavye hatası olduğu aşikar değil mi? :)
Her hafta temizlerim
Hayır.
hayır
hayır
Ama batıyor
Aynısından
Hayır kuru mendille
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?