Temizlik yapmanın insanı motive ettiğine ve depresyon gibi olumsuz hislerden kurtardığına inanıyor musunuz?

Temizlik yapmanın insanı motive ettiğine ve depresyon gibi olumsuz hislerden kurtardığına inanıyor musunuz?

Kurtarır mı orası abartı olabilir fakat iyi geldiği kesin, dağınık ve karmaşık bir ortam zaten sıkıntıda olan ruhu iyice daraltıyor, temizlik yaparken hem bir uğraş oluyor sana, hem kafanı başka bir şeye veriyorsun hemde bulunduğun alanı karmaşıklıktan kurtarıyorsun. Beden yorulunca zaten gün sonunda uykuya hazır hale geliyor, her yönden faydalı işte.🤌
Katılıyorum insanın kafası meşgul oluyor ve kurtuluyor sıkıntılardan bir süreliğine. O rahatlıkla huzurla uyuyoruz.
Ayynen öyle, yapalım yaptıralım dhdjd
Teşekkür ederiim.🫰🫠
Rica ederim canım 😍
Evet geçici bir süre faydası olur
Bana da müthiş iyi geliyor
Sevindim her zaman mutlu olun :)
Cevap
5Cevap
Bence evet. Bana terapi gibi geliyor, temizlik hissinin insanı rahatlattığı kesin.
Beni de rahatlatıyor
Temizlik için değil sıkıntı dönemlerinde başka bir uğraş motive edebiliyor insanı
O da, doğru
Yorulmadan yapılan minimal temizlik evet. Çünkü temiz görmek iyi hisettiriyor.
Ben kökten seviyorum. İçim rahat ediyor komple olunca
Evet en güzeli
Valla bana iyi geliyor😅.
Bana da iyi geliyor :)
Sırf daha az düşünmek için yapılıyorsa iyi gelir evet.
Aksi halde sonu gelmeyen temizlik işlerinin kendisi depresyon sebebi.
temiz ev insani ferahliyor
Kesinlikle ferahlatıyor.
Hayir dahada takinti yaptiriyor
Şaşırdım bir bana mı iyi geliyor
Galiba
Daha çok depresyone sokuyor beni :D
Ben rahatlıyorum temizlik sonrası ama bu seferde uyku bastırıyor 🤣🤣
Araba temizliği bana terapi gibi geliyor. İnanın acayip rahatladığımı hissediyorum
Kesinlikle
Evet iyi geliyor
Gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar