Ev temizliğinde hepimizin derdi ortak: Temizliği kabusa çeviren, bir türlü geçmek bilmeyen kirler ve lekeler! 😕
Peki, temizlikte seni en çok zorlayan kirler hangileri? 🧽🧹
Bazılarımız ocaktaki donmuş, asla çıkmayacağım dercesine direnen yağ lekelerini ışık hızıyla çıkarmayı umarken, bazılarımız da lavabo ve duşakabinin dört bir yanını saran kireç lekelerini anında söküp atacak bir temizleyicinin hayalini kuruyoruz. Kimimiz, siler silmez anında tozlanan parlak yüzeylerin uzun süre temiz kalmasını isterken kimimiz de tuvaletteki geçmek bilmeyen kirlere meydan okuyacak bir temizleyiciyle tanışmayı umuyoruz!Zorlu lekelerle ve kirlerle baş etmek için Vim hep yanında!Efsane temizlik için #VimleGitsin! 💚
Mutfaktan banyoya, koltuktan parlak yüzeylere; Vim ile evinin dört bir yanındaki kirleri yok et, etkili temizliği hisset!
Efsane temizlikle hayatımızı kolaylaştıran Vim Ailesi’ne yeni bir üye katılacak ve en zorlandığın lekeler için #VimleGitsin diyecek olsa, bunun nasıl olmasını isterdin?
Hadi sen de “temizlikte en büyük derdim” dediğin lekeleri bizimle paylaş, görüşünü heyecanla bekliyoruz! 👇👇👇
“Başımın derdi” dediğin kirler hangileri, nasıl bir çözüm önerisine ihtiyacın var?
Mutfağın yağlanması başlı başına bir dert... Ocak, aspiratör, fırın derken evin en çok yağlı, kirli kısmı mutfak olduğu için de bana onlarla savaşacak güçlü bir temizleyici gerekir hep: Vim Yağ Çözücü Sprey ;)
Vim yağ çözücü
Bir fısla tüm yağları söküp atan Vim Yağ Çözücü sprey ile mutfağım temiz, kafam rahat ;)
Mutfak ocağının sürekli yağlanması ve zaman geçmeden temizlenmesi gerektiği gerçeği beni her seferinde üzse de Vim yağ çözücü sprey yanımda olduğu için işim inanılmaz kolaylaşıyor, teşekkürler Vim :)
Banyo, banyo ve banyo... Duşakabin ayrı, klozet ayrı bir dert bana ama her sorunun olduğu gibi temizlikte beni zorlayan banyonun da çözümünü Vim'de buluyorum :) Sirkeli kireç çözücüsü ve WC temizleyicisiyle banyonun hakkından gelmek isteyenlere #VimleGitsin demek istiyorum ;)
Lütfen bu reklamı tekrar TV'ye getirin yeğenim çok seviyordu görsün de sevinsin çocuk arada YouTube'dan açıyoruz da televizyonda birden çıktığı gibi olmuyor sjsisbxn
Duşakabinde geçmeyen izler, kireçlenen yerler, mutfakta yağlar derken bizim evin kurtarıcısı Vim oldu. KizlarSoruyor sayesinde alıp kullanmaya başladım ve bir daha da değiştirmedim. Fiyat olarak da performans olarak da harika.
Heryerin sürekli tozlanması kadar saçma anlamsız bişey yok. Tek yaşıyorum kapı balkon açtığım yok nerdeyse odaların hepsi toz silmeye üşenir oldum bıraktım oluruna en son zaten gelen gören yok evi 😬😂
Mutfakta ocak silmekten nefret ederim. Bir de beyaz olduğu için sanki daha çok görünüyor en ufak bir şey. Hiç sevmem. Baş belası bence o.
Bir de lavaboyu sürekli ciflemek gerek bence. Gerçi o sıkıcı bir iş değil ama sürekli yapılmazsa kötü durur diye düşünüyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Başımın belası lekeler bunlardır: ⚫ Nar lekesi ⚫ Kireç lekesi ⚫Kıyafetlerde kahve ve her türlü diğer lekeler ⚫ Mutfakta yağ lekeleri ⚫ Banyodaki su lekeleri ⚫Oda duvarlarında renkli kalem ve boya lekeleri ⚫ Hemen her gün kapı kollarında falan oluşan lekeler Çok dikkat etmemiz gereken şey de çocuklar. Evde çocuk varsa vay halimize, elimiz temizlik bezinden başka bir şey görmez.😂 Haydi temizlik tutkunları Vim ile tüm zorlukları aşalım. Vim'le gitsin! 😊
Bugün titizliğim tuttu balkonu temizledim ama küçük balkonun gideri olmadığı için yıkamak yerine silmek durumunda kaldım. O noktada Vim silikonlu temizleyici spreyi o kadar etkili oldu ki yıkamaya ihtiyaç bile duymadım.
fritöz gibi aletlerin çelik yağ haznelerinin dış kısmında zamanla taşlaşan , görünümü reçine veya bala benzeyen o yağ kitlesi.. ne sıcak su , ne çamaşır suyu , ne tel ne spatula, hiç bir şey çıkarmaz ve çözmez o kitleyi..
Temizlikte kirler benim başıma dert olmuyor ama işimi yavaşlatacak her türlü aksilikle baş etmek zorlayabiliyor, tabi her seferinde Vim temizleyicilerinden destek aldığım için zaman kaybı yaşamıyorum ;)
Evdeki tozlar benim en büyük derdim, çünkü sildikten sonra tekrar yenileri konuyor ve bu durum insanı cidden sinir ediyor. Neyse ki Vim'in silikonlu temizleme spreyi var da en azından daha geç tozlanıyor evim ;)
yemek yerken üstüme dökülen yemek lekeleri tabiki. Üstüme dökülen yemeğin lekesini hemen çıkartabilecek ıslak mendil tarzı ya da sprey tarzı bir şey olsun isterdim.
Bence benim gözlemlediğim kadarıyla çamaşırlarda olsun temizlik durumunda olsun kadınları en çok zor duruma sokan erkeklerden kıl temizliğidir özellikle banyo temizliği kadınları fazlasıyla uğraştırır Çünkü sakal tıraşı olan ya da kişisel temizliğini yaptıktan sonra banyoda kalan kılları temizlemek gerçekten çok zordur
Ben Vim ürünleri ile çok alanda işler yapıyorum araba temizliği, duvardan rutubet izi halıdan çay lekesi çıkartıyorum cam siliyorum mobilya temizliyorum her aanda kullanıyorum
Başımın derdi lekeler var. mandalina suyunun lekesi. bebegim çok seviyor, severek de yediği için heryer mandalina rengine boyandı. beyaz sabun tozu bu lekeleri çıkarmak için en etkili şey.
Bez , sünger artık ne kullanıyorsan sağlam basıp , yükleneceksin. Bu iş biraz da kas gücü istiyor gibi, mesela bunun örneğini banyodaki sert lekeleri temizlerken tecrübe ettim.
Evin en zor temizlenen yeri tuvalet ve banyo, ben de oralarda çok zorlanırım normalde ama Vim sirkeli wc temizleyicisi kullandığımdan beri işlerim daha kolay oldu.
baş derdi olan kirler derz kirleri bunları da temizlemek için kullanılan çamaşır suları da elbise düşmanı olduğu için 2 kat daha baş belası oluyor bu derz kirleri
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Beyaz gömleğe bulaşan fondöten lekesi. Oraya yapışıp kalıyor geçmek bilmiyor🤦♀️
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Oldukça güzel bir ürün ama temizlik malzemesine göre biraz pahalı bence ama yine de teşekkürler. Kaliteli bir ürün.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
476Cevap
Mutfağın yağlanması başlı başına bir dert... Ocak, aspiratör, fırın derken evin en çok yağlı, kirli kısmı mutfak olduğu için de bana onlarla savaşacak güçlü bir temizleyici gerekir hep: Vim Yağ Çözücü Sprey ;)
Bir fısla tüm yağları söküp atan Vim Yağ Çözücü sprey ile mutfağım temiz, kafam rahat ;)
Mutfak ocağının sürekli yağlanması ve zaman geçmeden temizlenmesi gerektiği gerçeği beni her seferinde üzse de Vim yağ çözücü sprey yanımda olduğu için işim inanılmaz kolaylaşıyor, teşekkürler Vim :)
Merhaba 👋🌹
Başımın derdi.
Bazen kendimi “ovalıyorum ovalıyorum çıkmıyor” reklamında gibi hissediyorum.
Şimdiye kadar birçok ürün kullandım ama hiç Vim kullanmadım.
Bu sebeple denemeye ihtiyacım var.
Ah keşke denemem için ürün gönderseniz de bende deneyimlerimizi KS’canlarla paylaşsam 🌹❤️
Başımın derdi mutfak ve banyodaki kirler, iyi ki Vim ürünleri var, temizliği kolaylaştırıyor ve sevdiriyor. #VimleGitsin
@Charusihoa
Güzel
@pagankuşum güzel
Banyo, banyo ve banyo... Duşakabin ayrı, klozet ayrı bir dert bana ama her sorunun olduğu gibi temizlikte beni zorlayan banyonun da çözümünü Vim'de buluyorum :) Sirkeli kireç çözücüsü ve WC temizleyicisiyle banyonun hakkından gelmek isteyenlere #VimleGitsin demek istiyorum ;)
Lütfen bu reklamı tekrar TV'ye getirin yeğenim çok seviyordu görsün de sevinsin çocuk arada YouTube'dan açıyoruz da televizyonda birden çıktığı gibi olmuyor sjsisbxn
Duşakabinde geçmeyen izler, kireçlenen yerler, mutfakta yağlar derken bizim evin kurtarıcısı Vim oldu. KizlarSoruyor sayesinde alıp kullanmaya başladım ve bir daha da değiştirmedim. Fiyat olarak da performans olarak da harika.
Benim en büyük takıntım kireç lekeleri :( Vim in birkaç ürününü kullandım çok memnun kaldım özellikle beyaz sabun kokulu olanlardan.
Heryerin sürekli tozlanması kadar saçma anlamsız bişey yok. Tek yaşıyorum kapı balkon açtığım yok nerdeyse odaların hepsi toz silmeye üşenir oldum bıraktım oluruna en son zaten gelen gören yok evi 😬😂
Bizim parkeye ofis sandalyesinin yağı döküldü ve çıkmıyor. Aylardır öyle o kadar iğrenç gözüküyor ki. Onu çıkarabilecek hiçbir şey yok
Mutfakta ocak silmekten nefret ederim. Bir de beyaz olduğu için sanki daha çok görünüyor en ufak bir şey. Hiç sevmem. Baş belası bence o.
Bir de lavaboyu sürekli ciflemek gerek bence. Gerçi o sıkıcı bir iş değil ama sürekli yapılmazsa kötü durur diye düşünüyorum.
Başımın belası lekeler bunlardır:
⚫ Nar lekesi
⚫ Kireç lekesi
⚫Kıyafetlerde kahve ve her türlü diğer lekeler
⚫ Mutfakta yağ lekeleri
⚫ Banyodaki su lekeleri
⚫Oda duvarlarında renkli kalem ve boya lekeleri
⚫ Hemen her gün kapı kollarında falan oluşan lekeler
Çok dikkat etmemiz gereken şey de çocuklar. Evde çocuk varsa vay halimize, elimiz temizlik bezinden başka bir şey görmez.😂
Haydi temizlik tutkunları Vim ile tüm zorlukları aşalım. Vim'le gitsin! 😊
Temizlik imanın yarisidir temizleyelim evlerimizi hanımlar beyler
Hidrolik yağ lekeleri. Kolay kolay çıkmıyor. Hatta bazı yağ lekeleri var asla çıkmıyor
Temizlikte başım dertte diyorsan Vimle gitsin milet temizlik görsün hadi Vim kullan pisman olma !!!
Kirli insanlardan uzak kalarak kendimi koruyorum evimide😇
Düzenli temizlik yapılır ise başımın derdi kirler diye bir şey olmaz. 😎
Kirlerin hepsi öyle... Hangi kirin müzakeresini yapalım.
Beyazları bir türlü beyaz tutamıyordum. Üretiminde kullanılan su miktarını duyunca artık almıyorum.
Mutfakta kahvaltı sofrasında ya da yemek yapanların üzerine sıçrayan yağ lekeleri için ani yağ çözücü bir spray olsun mutfaklarda okullarda vs.
bu minik bir fısfıs olabilir bu ya da bir cam şişe içinde olabilir, sıkacğız leke bırakmayacak hale gelmeli sonra çamaşır makinasına :)
Sweatim leke olunca çıldırıyorum. Güçlü deterjanda kullanamıyorum rengi şey olmasın die ya offf
Tavuk pişirdiğim sonrasında temizlemeye üşendiğim kurumuş tavuklarla dolu tencere tava...
@Vim kolay, zahmetsiz ve %100 doğal temizliğin adı..
#VimleGitsin
Kısır olmayan erkek kedi idrarı. 😂. Bir kokuyor bir kokuyor. Üç beş defa sil temizle yine de kokusu gitmiyor.
Alerjim olduğu için her temizlik malzemesini kullanamıyorum.
Kullanabildiğim tek ürün Amway.
Yağ sökücüde kesinlikle bir numara.
Bugün titizliğim tuttu balkonu temizledim ama küçük balkonun gideri olmadığı için yıkamak yerine silmek durumunda kaldım. O noktada Vim silikonlu temizleyici spreyi o kadar etkili oldu ki yıkamaya ihtiyaç bile duymadım.
fritöz gibi aletlerin çelik yağ haznelerinin dış kısmında zamanla taşlaşan , görünümü reçine veya bala benzeyen o yağ kitlesi.. ne sıcak su , ne çamaşır suyu , ne tel ne spatula, hiç bir şey çıkarmaz ve çözmez o kitleyi..
Temizlikte kirler benim başıma dert olmuyor ama işimi yavaşlatacak her türlü aksilikle baş etmek zorlayabiliyor, tabi her seferinde Vim temizleyicilerinden destek aldığım için zaman kaybı yaşamıyorum ;)
Evdeki tozlar benim en büyük derdim, çünkü sildikten sonra tekrar yenileri konuyor ve bu durum insanı cidden sinir ediyor. Neyse ki Vim'in silikonlu temizleme spreyi var da en azından daha geç tozlanıyor evim ;)
Şu yağ lekesi de çok zor hele elbiseye bulaştımı çok can sıkıcı ama bulaştığı gibi tuzlu suya batır biraz beklet ve ovala kesin çıkar denenmiş fikir
Duş yaptıktan sonraki su damlacıkları beni illet ediyor bide ocak
Bu ürünler gerçekten çok güzel fakat öyle başıma dert olan bir lekeyle karşılaşmadım henüz..
Bütün kirler başımın belası kendi kendini temizleyen ürünlere ihtiyacım var benim
En sevmediğim kir davlumbazın üzerinde biriken yağ tabakası. Nefret ediyorum.
Arabanın tavan kiri. Yıkasam yıkanmaz çok dertliyim
yemek yerken üstüme dökülen yemek lekeleri tabiki.
Üstüme dökülen yemeğin lekesini hemen çıkartabilecek ıslak mendil tarzı ya da sprey tarzı bir şey olsun isterdim.
Bence benim gözlemlediğim kadarıyla çamaşırlarda olsun temizlik durumunda olsun kadınları en çok zor duruma sokan erkeklerden kıl temizliğidir özellikle banyo temizliği kadınları fazlasıyla uğraştırır Çünkü sakal tıraşı olan ya da kişisel temizliğini yaptıktan sonra banyoda kalan kılları temizlemek gerçekten çok zordur
Ben Vim ürünleri ile çok alanda işler yapıyorum araba temizliği, duvardan rutubet izi halıdan çay lekesi çıkartıyorum cam siliyorum mobilya temizliyorum her aanda kullanıyorum
Başımın derdi lekeler var. mandalina suyunun lekesi. bebegim çok seviyor, severek de yediği için heryer mandalina rengine boyandı. beyaz sabun tozu bu lekeleri çıkarmak için en etkili şey.
Bez , sünger artık ne kullanıyorsan sağlam basıp , yükleneceksin. Bu iş biraz da kas gücü istiyor gibi, mesela bunun örneğini banyodaki sert lekeleri temizlerken tecrübe ettim.
Evin en zor temizlenen yeri tuvalet ve banyo, ben de oralarda çok zorlanırım normalde ama Vim sirkeli wc temizleyicisi kullandığımdan beri işlerim daha kolay oldu.
Özellikle kedi köpek pisliklerine çok iyi çözüm Vim
ev ile iligli olacak bütün problemlere cozumu varmis :)
Tuvaletteki her hangi bir kir resmen midem bulanıyor
Banyodaki su lekeleri… hayatta daha fazla nefret ettiğim şey azdır.
baş derdi olan kirler derz kirleri
bunları da temizlemek için kullanılan çamaşır suları da elbise düşmanı olduğu için 2 kat daha baş belası oluyor bu derz kirleri
Beyaz gömleğe bulaşan fondöten lekesi. Oraya yapışıp kalıyor geçmek bilmiyor🤦♀️
Oldukça güzel bir ürün ama temizlik malzemesine göre biraz pahalı bence ama yine de teşekkürler.
Kaliteli bir ürün.
Tabiki küf lekesi
Çok, nadiren oluşsada asla çıkaramadığım bir leke
Gözünde büyütme, plany yap
Doğru malzdmry. Kullan vr Tertemiz olsun her yer
Temizlik dediğimiz bitmek bilmeyen bir kısır döngü ve ancak onu da en büyük silahlarımız temizlik ilaçları ve kimyasallar ile çözebiliriz ^^
Bende anlamadım ki, bizim ocak çok saçma bi şekilde kirleniyor sonunda temizliyoruz ama abi tiksinc bi kir yav
Her türlü yağı pası kiri vimliyorum dünyanın en iyi en sağlam en kaliteli en ulvi şeyi Vim. Ne duruyorsunuz siz de vimlesenize (!)
Allaha şükür bela olacak kir leke yok ama ütü yapmak ve çamaşır makinesi çalıştırmakta hala noksanım 😁
Başımın derdi dediğim kirleri temizlemek için vakit harcamıyorum. Kullandığım kıyafeti değiştirip yenisini alıyorum daha kolay oluyor 🙂
Mürekkep, kan ve çikolata lekeleri çıkmak bilmiyor. Yüzey temizliğinde pek zorlayan yerler olmasa da çıkmayan lekeler var.
Banyoda derz aralarının zamanla sararması, mutfakta davlumbazın yağlanması, bir de balkondaki kuş bokları.
Ben mutfak yağlarından Vim'in yağ çözücü spreyi ile, musluk kireçlerinden de Vim sirkeli kireç çözücü ile kurtuldum, o yüzden derdim merdim kalmadı ;)
Başımın belası derdi mutfak temizliği. Eğer işe yarayacaksa hemen alır denerim. Büyük bir memnuniyetle. Iyi bir ürüne benziyor
Başımın derdi duşakabin temizliği okadar uğraşıyorsun ve hala leke kalınca canımı sıkıyor.. Vim kolaylaştıracaksa hemen denerim..