Eve gelince telefonu kolonya ile sildim, sorun olur mu?

Arkadaşlar pandemi başladı başlayalı telefonu kolonya ile siliyorum ama artık yoruldum eskiden hiç silmezdim çevremde çoğu kişi salmış artık telefona ve kılıfa da zarar veriyor ayrıca sizler ne yapıyorsunuz silmemeye başladım artık silmemek daha iyi değil midir çok kolonya harcamaktan ellerimede zarar verdi görüşlerinizi bekliyorum
Eve gelince telefonu kolonya ile sildim, sorun olur mu?
Cevapla