Deterjanın fazla kullanılması, yapılan temizliğin son derece hijyenik olduğu anlamına gelmez. Hatta bu durumun aksine, fazla deterjan kullanınca yüzeylerde kalıntı dahi bırakıyor, ayağın kayması veya bulaşıklardan deterjan tadının alınmasının sebebi de deterjanın fazla kullanılmasından ötürü kalan kalıntılardır. Bunun için, deterjan kullanırken, ambalajında belirtilen miktarlara dikkat edilmesini öneririm.
iyi temizlemesi aslinda tamamen deterjanla alakali degil.. mekanik olarak inverter motor degilde klasik fircali motorsa uzun yikamada motorun mekanik donuslerini fircalarinin kullanim degerini omrunu azaltir.. fircasiz inverter motorda miktanis itimiyle surtunmesiz yapsada en azindan elektrik akiminin dogrudan aldigi icin entegre elektronigine zarar verebilir ama deterjanlar bircok zehirli maddelerde barindiriyor zaten.. fazla olcu suyun soguk oldugu bolumde elbiselere karisitir tortu seklinde cunku cozulmesi kimyasalarin sicaklik gerekli.. bu da elbiselerle bize viral olarak solunum yollarindan ulasir uzun surece saglikli degil.. elbiselerin ve makinelerin kullanma talimatlari kadar yikama suresi ve deterjan veya temizlik malzemesi kullanmakta yarar var.. hem makineye hem elbiselere de zarar verir.. hep sıkıntı yani :D
Alışveriş & Hediyeler konusunda 424 cevap paylaştı.
Hayır; etkili bir deterjan kullanmak, fazla deterjan kullanmaktan çok daha iyi temizlik yapmanızı sağlar. Tavsiyem; Vim markalı temizlik ürünleri.
Vim Yüzey Temizleyici ürünlerinden 5 litre suya sadece 2 kapak koyuyorum ve pırıl pırıl yapıyor.
Vim Çok Amaçlı temizlik spreylerini de tek fısla masa pırıl pırıl oluyor. Hatta bazen küçük bir kovaya su koyuyorum içine 3-4 fıs Vim Çok Amaçlı temizleyici sıkıp öyle toz alıyorum tertemiz oluyor her yer...
Deterjansiz temizlik olur Çok da güzel olur... Yeterki kafalarımizi kapitalizmin cepleri ve zihinleri sömürücü reklamlarindan kurtarabilelim... Yıllardan beri deterjan kullanmiyorum Şampuan duj jeli vb de kullanmiyorum. Zeytinyağlı sabun Sabun tozu Arap sabunu... Sirke... Bunlar işimi görüyor Herkese de tavsiye ederim..