Yardım edin a dostlar! Diyeceğim ama inanmayın. Leke bana ait değil! Baştan diyeyim de 😂 sonra kızmayın. Mesela başımıza böyle bir şey gelse diye soruyorum 🥴. Yemek yerken salçalı yağlı yemek üstümüze döküldü, kurudu bide bu leke. Ne yapacağız?...Hadi bakalım bekliyorum 😎😎😎😂
Eyvah! Sarı tişörtüme yemek döküldü, lekeyi nasıl temizleyeceğim?
Önce suya bas ve lekenin dağılmasını bekle. Ardından bulaşık deterjanı ile iyice ovala. Bir kapta deterjanlı su yap ve içine bas. Bir gün kaldıktan sonra makinaya atmadan önce arka ve ön tarafından iyice limon sür. Sonra makinaya koy.
Valla benim pembe gömleğimde leke vardı ama hiç çıkacak gibi bişey değil ve ilk aldıgm gün aceleyle aldm nasıl olmuş anlamadım boraks diye bir kimyasal var kırtasiyelerde slime için kullanılıyor toz küçük plastik kutuda onu al sür gerçekten çok iyi çıkarıyor
Yemek lekesi ise içerisinde yağ bulundurduğundan. Kurumuş yağı çözmelisin. Cif ile çitile. Biraz çıkacaktır ama hafif iz kalırsa azcık çamaşır suyu dök. Ayşe teyzenin dediği gibi bembeyaz elbiseler olur 😊
En ıyı yontem tuz dokup bekletmek bıraz tuzun emılımı yuksektır tum yagı almaz ama ıkıncı ssama temuzlıge zemın hazırlar sınra dış macunu ıle o bolgeyı yıkamak lokal yspılabılır. Macun diş mınesını temızleyebılen bır madde içindekı kımyasallar etkın maddeler içerır ve suyla reaksıyona gırer. Dahs bır çok yol var bn bır tanesını soyledım. Gecmış olsun
Ürünün markasını bilmiyorum kardeşim almıştı. Onun için yardımcı olamam ama araştırma yap google amca da ya da marketlere bir sormanı öneririm çünkü markette aldığını hatırlıyorum